IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

CATL представи батериите Tianxing с рекордна енергийна плътност

Иновативните акумулатори са специално предназначени за лекотоварни автомобили

Китайският гигант в производството на акумулатори - CATL обяви пускането на нова марка акумулатори - Tianxing, специално предназначени за лекотоварни автомобили. Компанията вече е подготвила два нови продукта: Tianxing-L Superfast Charge Edition и Tianxing-L long Range Edition.
  
   
CATL
  
     
Първата батерия поддържа ултрабързо зареждане 4C, което осигурява 60% заряд само за 12 минути. Капацитетът ѝ е 140 kWh, което позволява да се постигне автономност от 350 км в реални условия.

Втората нова батерия - с капацитет 200 kWh - осигурява пробег от 500 км. Тя има най-високата енергийна плътност в логистичната индустрия - 200 W-h/kg, което позволява да се намали теглото на автомобила с 300 килограма. И двете батерии са с гаранция 8 години или 800 000 км.

Новите батерии използват усъвършенствана технология за разпределение на топлината и топлоизолационни материали от авиационен клас. Тук също се използва технология CTP (Cell to Pack) 3.0 и двуслойно течно охлаждане на голяма площ.
  
    
CATL
  
      
Новите батерии Tianxing-L вече се използват в 21 модела автомобили от 13 производителя, включително Foton, Geely, Dongfeng, JAC, Weichai, FAW Jiefang, Changan Kuayue, Wuling, Qingling, Ruichi, Shaanxi Auto, Shineray и SAIC Yuejin.

Трябва да се отбележи, че през април САTL обяви усъвършенствана батерия, разработена съвместно с производителя на автобуси Yutong. Новостта се отличава с увеличен експлоатационен живот - до 15 години или 1.5 милиона км.

CATL също така инвестира 7.36 милиарда евро в изграждането на гигафабрика в Дебрецен, втория по население град в Унгария. Това ще бъде втората фабрика на CATL извън Китай - след Ерфурт в Германия. Новото предприятие ще осигури над 9 000 работни места.
  
    

 

0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    МитЕ,по кръстовищата все шофьори с разрушени мозъци виждам.
  • #16
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    МитЕ,защо не похапваш от батерии за електромобили щом са безопасни?Запали една в гаража и дишай,дишай.
  • #15
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Четохте ли за починалите работници в батерийния завод в Швеция?
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Гнуст, шведи, китайци, корейци - съвсем ги обърка. Но то няма значение, нали, всички са маскари, щом не са московци и не копаят мазна,черна, хипереко каша от земята?
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    СМОГ ( преди 2 месеца )
    "Висенето в задръствания разрушава мозъка" - Аутомедия, 03.02.2023Причината за това е в изгорели газове от дизелови автомобили, които хората са принудени да вдишват, докато седят в колата. Изследването е установило, че изгорелите газове унищожават не само белите дробове, но и човешкия интелект. Отрови (азотни окиси, въглероден моноксид серен двуокис и мн. др.), летливи органични съединения (бензен, ацеталдехид, 1,3 бутадиен и др.), твърди дизелови частици, които навлизат директно в кpъвта..
  • #12
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    До 10. МитЕ,да не си яхнал прахосмукачката?
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    МитЕ,виж оплакванията на живущите до корейския завод за батерии в Унгария.Запрашеност,респираторни и кожни заболявания.
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Само ток вече ( преди 2 месеца )
    Качих се на ток. Повече не искам да чувам за смърделник.
  • #9
    7 rate up comment 5 rate down comment
    q ( преди 2 месеца )
    Гошето с ник Гост пак се тресе - спокойно, китайците вече постигнаха тегло *** електромобила еднакво с това на ДВГ. Но технологията има още на къде да се развива, За сто годишните остава опцията да лицензират китайските технологии и да продължат да ги продават на облъчените си фенове. Пример - Стелантис и Донгфенг. Тойотка и БиУайДи.
  • #8
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до 5 ( преди 2 месеца )
    Модата в твоето село никога не е започвала, че да приключи. Чувал ли си, обаче, че извън него също живеят хора?