fallback

В кои държави се кара най-много? България е учудващо напред

Тази класация може да е полезна, ако решите да купувате автомобил на старо

В кои държави шофьорите навъртат най-голям километраж на своите автомобили? Отговорът на този въпрос е ключов при покупката на "нов внос" кола, защото колкото по-голям е пробегът, толкова по-износени са компонентите и толкова по-голяма е вероятността от скъпи ремонти. Затова изследването на международната компания CarVertical, която се занимава с проверки на автомобилна история, буди сериозно любопитство. Особено с оглед на доста изненадващите резултати от него.                   Разбира се, проучването не отговаря директно на въпроса колко е средният годишен пробег във всяка държава. CarVertical борави с данни от колите, за които е правила проверки - а обявените за продажба на старо автомобили по правило имат по-висок пробег от средното. Но все пак данните са показателни. И ще ви накарат да имате едно наум за много изгодните оферти в Горубляне и Дупница с малък пробег. Когато знаете, че в Германия средният годишен пробег е 22 542 километра, и видите внесен оттам 16-годишен автомобил с едва 102,000 км на таблото, или става дума за рядко изключение, или за безскрупулна измама.           От Нидерландия до България: къде по колко се кара (ГАЛЕРИЯ):

       

 

 

 

fallback
  • #32
    Чичо Кольо до Лудори ( преди 4 месеца )
    Така е, знам. Не остана място да добавя за отоплението с въглища през зимата!!! Преди няколко години зима в Силистра, никакви коли по пътищата, а въздуха беше ужасно тежък- точно от горенето на въглища с които се отопляват хората. Така е
  • #31
    Лудория ( преди 4 месеца )
    В София и Пловдив ви е мръсно?! Я ела в Шумен при минус 10 градуса и дишай, дишай... Тук хората от немотия ползват въглища, гуми и какво ли още не за отопление. Всеки ДВГ е за предпочитане. Или *** край ТЕЦ-овете Марица и дишай, дишай... После ще ти дам номерата на добри специалисти, заради близки които са имали нещастието да живеят там. Ако искате да сте еко - концепцията за 15 минутния град и живеете така. Всичко друго е просто да си пишем ей така...
  • #30
    Гост ( преди 4 месеца )
    Това са пасивни вложения,Теслю митичен.
  • #29
    до РУКоделието ( преди 4 месеца )
    А кой строи и купува апартаменти, при все че 30% от жилищата в София стоят празни? Кой настрои десетки хиляди легла по кYрортите, при все че настаняването е нискомаржов бизнес и желаещи няма? Кой настрои десетки огромни бизнес сгради, при все че имаше свръхпредлагане от 20% още преди пандемията? Като си отговориш на тези въпроси, много неща ще ти станат ясни за "бизнеса" в БГ и, да се надяваме, ще спреш да си размазваш диарията по сайтовете
  • #28
    Чичо Кольо ( преди 4 месеца )
    Чичо Кольо чете безсмислен спор, както винаги. Я, който има Тесла да вдигне ръка??? Какъв ви е опита ви с електрически коли, младежи? А за въздуха.....ФАКТ!!!!в БГ има много стари и пушещи печки, които не би трябвало да им е позволено да са по пътищата, но собствениците им не да виновни че не могат да си позволят по-добро! Уж в големите европейски столици много мръсен възду, ама всеки път като се върна в БГ ми прави впечатление колко по-зле е въздуха в София и Пловдив - мирише на изгорял дизел
  • #27
    Лудория ( преди 4 месеца )
    Що всички, дето искате чист въздух (дано не пушите, да не ядете месо, да се топлите на ток само през деня - това всичко, за да е чист въздуха), не отидите някъде, където няма коли и да ви е кеф - Амазония, Сибир, Аляска, Сахара, Антарктида, острови Питкерн, Гренландия, Исландия, Малдивите... Избор има. Щом имате пари за нова Тесла, значи нямате финансови проблеми - багажа и дим да ви няма. И дишате, дишате... и само марули. Защото кравите пръцкат.
  • #26
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    До долния.Като искаш въздух,бегай в гората.Може да си построиш колиба или да си намериш пещера.
  • #25
    до 24 ( преди 4 месеца )
    #24 Карай квото искаш, ама без гърне. Никой не е длъжен да ти диша газовете, за да можеш да се возиш в ретро чайник. В България се кара много, понеже ако не си с колата, значи си беден. Така е 1-во до 10-то поколение граждани. После се ашладисват и са над тея неща.
  • #24
    Чичо Кольо ( преди 4 месеца )
    Чичо Кольо кара по 40+ хил км на година(не в БГ), по-голямата част от които до работа и обратно. Сменям си колите на всеки 3 до 5 години. В някой държави е по-изгодно да сменяш колата по-често, дори и с нова на всеки 3-4 години, от колкото да поддържаш по-стара, най вече заради скъпите труд и услуги. В БГ поддръжката на стара кола все още е сравнително евтино и много от майсторите се занимават с дребни неща/части, които в други държави не биха сменили - само цял комплект, ако ме разбирате
  • #23
    Гост ( преди 4 месеца )
    Теслю адреналинке електричке,нямам излишни пари за електрокар колко време ти трябва за да стопли албанския реотан.Електрокар втора употреба не бих купил,не ми трябва котка в чувал.Ако забраната за ДВГ от 2035 година не отпадне,то тогава ще си купя през 2045 поредната Тойота Корола втора употреба (произведена 2035) и ще я ползвам до 2055 г.Тогава ще съм на 67 години и кола няма да ми трябва.
fallback
Последни