fallback

В кои държави се кара най-много? България е учудващо напред

Тази класация може да е полезна, ако решите да купувате автомобил на старо

В кои държави шофьорите навъртат най-голям километраж на своите автомобили? Отговорът на този въпрос е ключов при покупката на "нов внос" кола, защото колкото по-голям е пробегът, толкова по-износени са компонентите и толкова по-голяма е вероятността от скъпи ремонти. Затова изследването на международната компания CarVertical, която се занимава с проверки на автомобилна история, буди сериозно любопитство. Особено с оглед на доста изненадващите резултати от него.                   Разбира се, проучването не отговаря директно на въпроса колко е средният годишен пробег във всяка държава. CarVertical борави с данни от колите, за които е правила проверки - а обявените за продажба на старо автомобили по правило имат по-висок пробег от средното. Но все пак данните са показателни. И ще ви накарат да имате едно наум за много изгодните оферти в Горубляне и Дупница с малък пробег. Когато знаете, че в Германия средният годишен пробег е 22 542 километра, и видите внесен оттам 16-годишен автомобил с едва 102,000 км на таблото, или става дума за рядко изключение, или за безскрупулна измама.           От Нидерландия до България: къде по колко се кара (ГАЛЕРИЯ):

       

 

 

 

fallback
  • #22
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В Испания кола на 4 години я купих с над 160 хиляди км
  • #21
    До 17 ( преди 4 месеца )
    Блазе ти, че си ходил в Дания. Беше ми мечта. Сега ме е страх да отида, за да не се разочаровам.
  • #20
    Турбо ( преди 4 месеца )
    Тази класация е само за лични автомобили.В бизнеса се кара в пъти повече.
  • #19
    popa ot razgrad ( преди 4 месеца )
    това че в БГ колите се карат много, има една важна причина, която не важи за Европа: градския и междуградския транспорт у нас са в окаяно положение...
  • #18
    РУК ( преди 4 месеца )
    Митиче, я си задай въпроса кой прави бизнес за натовареност под 5% в държава която е и се очаква да бъде най-скиптичния пазар за EVта в Европа и когато си отговориш, ела пак да хвалиш колко много са зарядните в България и колко сме по напред от другите, без да има смисъл от това!
  • #17
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В Дания съм намирал коли на среден пробег по 3-4000 км на година, но най-често става въпрос за някаква жена, която е получила колата подарък от дете или близък роднина това смяна на масла, гуми, подръжка, прегледи - всичко е занемарено на макс. Намерих Seat Ibiza на 12000 киломтра и ... 9 години. Уж добра сделка, ама се оказа, че ни масло е сменяно, ни колата е палена от 3 години, стоя е на дъжда целия си живот и можеше да се каже по тапицерията, защото беше избеляла, където е имало слънце ...
  • #16
    Do 10 ( преди 4 месеца )
    В България зарядните са като парите!В държавата има много пари,но голяма част от тях са в ограничен кръг хора!Ако 30% от трафика от София към Бургас или Кулата миналия петък е електрически коли, зарядните ще стигнат за всички без да чакат на опашка, кога гърците почнат да идват на плаж на Панчерево! Гледаш едни сухи цифри и плямпаш точно колкото да не заспиш!
  • #15
    До 10 ( преди 4 месеца )
    Да ти припомня ли,че тези зарядни не са инсталирани на ключови точки където да обезпечат дълго пътуване и лесно зареждане на голям брой хора? Да ти припомняли, че след 2030 когато се очаква много повече хора да имат нужда от тях, те ще са напълно амортизирани и морално и технически и това, че през 2024 сме изпълнили бройките за 2030 ще е от полза само за тези които сега перат пари през тези зарядни? Да ти предложа ли да се запознаеш кои хорица седят зад тези фирми,и да спреш да дрънкаш толкова?
  • #14
    ха ха ( преди 4 месеца )
    Еладжиите, които твърдят че имало достатъчно станции да тръгнат през лятото към морето. Посока Варна, където е пътя на румънците. Да пристигнат във Варна към 11 часа и успешно да продължат след зареждане към 18,00 часа за където са си решили. Това е истината по едно и също време се ходи на море и т.н. През останалото време сигурно има станции.
  • #13
    Car guy ( преди 4 месеца )
    Не знам по колко км годишно правят и колко ги тотализират в щатите и Канада, но съм забелязал, че гей хората там карат най-много Тесла. Особено в Калифорния. Някак си това ме отказва от марката. Иначе обмислям да си внеса нещо от там, но ще гледам да е с V8. Това според мен е нещо, което всеки уважаващ себе си мъж трябва да притежава поне веднъж в живота.
fallback
Последни