fallback

В кои държави се кара най-много? България е учудващо напред

Тази класация може да е полезна, ако решите да купувате автомобил на старо

В кои държави шофьорите навъртат най-голям километраж на своите автомобили? Отговорът на този въпрос е ключов при покупката на "нов внос" кола, защото колкото по-голям е пробегът, толкова по-износени са компонентите и толкова по-голяма е вероятността от скъпи ремонти. Затова изследването на международната компания CarVertical, която се занимава с проверки на автомобилна история, буди сериозно любопитство. Особено с оглед на доста изненадващите резултати от него.                   Разбира се, проучването не отговаря директно на въпроса колко е средният годишен пробег във всяка държава. CarVertical борави с данни от колите, за които е правила проверки - а обявените за продажба на старо автомобили по правило имат по-висок пробег от средното. Но все пак данните са показателни. И ще ви накарат да имате едно наум за много изгодните оферти в Горубляне и Дупница с малък пробег. Когато знаете, че в Германия средният годишен пробег е 22 542 километра, и видите внесен оттам 16-годишен автомобил с едва 102,000 км на таблото, или става дума за рядко изключение, или за безскрупулна измама.           От Нидерландия до България: къде по колко се кара (ГАЛЕРИЯ):

       

 

 

 

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не е така. Има някаква измама тук. Според антиелектриците 70 000 км за които един електромобил изчиства въглеродния си отпечатък се изминават за 12 години, А тук обяснявате за три-четири години? Няма начин! Да не говорим че при зареждане с по-голям дял на възобновяема енергия, какъвто е настоящият казус в Европа, изчистването на въглеродния отпечатък става за 30-40 000 км, тоест още на втората година.
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Това ми прозвуча като дилър от Горубляне да направи статистика По колко се кара в държавите от които внася милионниците си.
fallback
Последни