IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Сбогом дълги зареждания: Nissan обещава революция при EV

Японската марка иска да стане лидер на пазара благодарение на твърдотелните батерии

Японският производител Nissan обяви, че възнамерява да стане лидер на пазара с революционни твърдотелни батерии, които обещават да променят играта при електрически превозни средства. Компанията разработва тази технология от 2018 г., като планира да пусне първите автомобили с такива батерии на пътя през 2026 г. и да започне масовото им производство през 2028 г.


Nissan


Твърдите батерии обещават да решат много от проблемите, свързани с електрическите превозни средства. Вицепрезидентът на Nissan Europe - Матю Райт, е категоричен, че те ще променят играта и компанията му ще се възползва максимално от това.

„Скоростта на зареждане и енергийната плътност ще се подобрят, което ще позволи използването на по-малки батерии със същата енергия. Това ще реши един от проблемите на сегашните електрически превозни средства - тяхното тегло", обясни Райт.

Въпреки че производството на твърдотелни батерии е изправено пред редица предизвикателства, като контролиране на чистотата и нивата на влага, те могат да бъдат значително по-евтини от сегашните литиево-йонни батерии. Също така те изискват по-малко редкоземни метали, намалявайки екологичните и етичните опасения, свързани с техния добив.

Първият автомобил на Nissan с твърдотелни батерии ще бъде произведен в Япония. Вероятно ще бъде или нов модел, или актуализиран Leaf, който трябва да излезе в края на 2025 г. Компанията също така планира да използва своята хибридна технология e-Power като мост към изцяло електрически превозни средства. Второто поколение e-Power обещава подобрена производителност и ефективност, което ще доближи цената на хибридните системи до традиционните двигатели с вътрешно горене.


0 от 500
  • #40
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 39 ( преди 2 седмици )
    Пак продължаваш да делиш хората на селяни и граждани, мъже и жени, руснаци германци и японци, мюсюлмани и правоверни, за да докажеш невъзможното - да отречеш реалността и фактите, за да докажеш остарялата си теория, че електромобилите не стават. 112 км в час е средната скорост с включеното спиране за зареждане. 1000 км изминати за 8:55 часа Като изключим почивките 1000 км са изминати за 8:15 часа със средна скорост 121 км/ч. С по-ниска скорост разходът и времето за зареждане ще са по-малко
  • #39
    2 rate up comment 0 rate down comment
    МиткаСелскатаПръчка ( преди 2 седмици )
    "...Средна скорост 112км/ч Виж сам: youtu.be/QpwSXMu1K2M общо 40 мин. зареждане. Средна скорост на движение 121км/ч..."Последно *** каква е средната скорост???112км или 121км??? Ако СРЕДНАТА скорост е 121км то при 1000км разстояние за да бъде постигната този трябва да е карал само в Германия на аутобаните без ограничения на скоростта или другото обяснение е че селският *** разбрал,не разбрал пак поства измишльотини на килограм...
  • #38
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Електрическото задвижване е бъдещето, обаче истината до момента е, че никой не е готов дори тесла. Причината е недостатъчна инфраструктура, тоест зарядни колонки, много тежки и скъпи за производство батерии, има нови и изключително скъпи варианти на батерии в фаза прототипи (изключително ефективни и трудни за масово производство), накратко след 8-10години ще говорим за масово Ел. Задвижване!
  • #37
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 35 ( преди 2 седмици )
    Пренаписах те физичните закони, за да си докажете глупостите. Часове зареждане на 150-300 kW станция, каквито са масовите зарядни в България през 30-50 км разстояние помежду им? Би трябвало да имате опит с зареждане на камион за да ми казваш, че говориш от опит за зареждане с часове. Не е нужно някой да е карал електромобил за да разбере, че говорите глупости от неграмотност. Достатъчно е да има завършен седми клас с тройка по математика. Всеки изпълнил Това условие вижда неграмотността ви.
  • #36
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 35 ( преди 2 седмици )
    Ех как ги разбираш нещата без да ме познаваш и да знаеш нищо за мен? Откъде ли знаех, че 170 см не стигат за манекенка та поправих Турбо, ако нямах опит с такива? Как веднага улавям всеки опит да ме излъжат, че карат перпетууммобиле господата инженери, още преди да знаят, че са казали такава глупост? Как ли предлагам на екрана на телефоните на антиелектриците да се появи porsche Taycan с имената им с дата и час написани на лист до него, когато намерят безплатен интернет да гледат YouTube?
  • #35
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Твърдим, Мите, че опитът ти с електрички е колкото и с манекенките. И двете са ти на една ръка разстояние - на екрана на телефона.
  • #34
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 32 ( преди 3 седмици )
    Какво точно твърдиш? Че собственика не го е знаел и се опитва да зареди под най-бързия начин на баба на зарядна станция? Това проблем на автомобила ли е или на собственика? Ти си пазарува от цял час и повече без това да е проблем, но ако някой друг пазарува за толкова време е огромен проблем, така ли?
  • #33
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 31 ( преди 3 седмици )
    Да не твърдиш че клипа който ти дадох е фалшив и това е невъзможно? Да си беше купил истински електромобил, който да те замести автомобилът с ДВГ. Като си купиш недоразумение което се зарежда бавно и харчи много, ще си го ползваш само за градски автомобил за какъвто става.
  • #32
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До 25.На Кауфланд зарядната е 50 квт.За един час ще заредиш максимум за 200 км.
  • #31
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ID 4 ( преди 3 седмици )
    Тука електричаря теоретик ви развива дитирамби и вие му се връзвате.Теоретикът е виждал електричка само в тубата.Ако беше виждал електричка на живо щеше да знае колко минава с едно зареждане и за колко време зарежда.Това което ви дава са рекламни обещания на производителите, които нямат нищо общо с реалността.Купих си електричка и я ползвам за втори автомобил в града.Добре,че не си продадох колата с двг.