IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Отчаяни мерки: Tesla изгони целия екип на Supercharger

Само ако освободим поне 14,000 души, ще продължим да сме иновативни и гладни, обясни Мъск

Илон Мъск закри целия отдел в Tesla, отговарящ за зарядната инфраструктура Supercharger, уволни двамата му ръководители и съкрати стотици служители, съобщава The Financial Times. Това е част от продължаващите опити за преструктуриране на компанията и намаляване на разходите след резкия отлив на пазара на електрически автомобили.
  
   
Tesla Supercharger
  
    
Мъск потвърди, че е освободил Ребека Тинучи, шеф на поделението Supercharger, и Даниъл Хо, който отговаряше за новите продукти. Заедно с тях си отиват и целите им отдели, общо около 500 души.

Системата Supercharger на Tesla е една от най-големите мрежи за зареждане на електромобили в света, с над 50,000 станции, и бе в основата на успехите на американския производител години наред. Тя няма да спре да функционира, разбира се, но анализатори изразяват съмнения как ще се развива в бъдеще без отделен екип, който да отговаря за това. По същия начин Tesla ликвидира и отдела си за социална политика, уволнявайки и шефа му Рохан Пател.

"Надявам се тези действия да показват ясно, че трябва да бъдем абсолютно безмилостни за намаляването на разходите и работния състав", писа Мъск в специално мемо. "Макар някои висши мениджъри да приемат тези задачи сериозно, други още не са го направили". Мъск добави, че всеки мениджър, задържал на работа повече от трима служители, които не работят отлично и не са надеждни, също трябва да напусне.

Акциите на Tesla паднаха с 5.5% във вторник и с нови 2.6% в сряда сутрин. Приходите за първото тримесечие спадат с над 10 на сто. Заради охлаждането на пазара за електромобили компанията е под засилващ се натиск от инвеститорите. Мъск обяви, че планира да освободи "над 10 процента" от работната си ръка, или над 14,000 души. Според него това ще помогне на компанията да е "иновативна и гладна". Вероятно това е причината Дрю Балино, шефът на развойната дейност в областта на батериите и електромоторите в Tesla, да подаде оставка през април. Напусна и Мартин Виеха, шефът по връзките с инвеститорите.
 
   

 

0 от 500
  • #37
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Нищо ново под слънце ( преди 7 месеца )
    Както сега така и преди си бяхте психопати и шизофреници, но тогава проявявах култура да не ви го казвам в очите. Единствените мнения които съм писал под тази статия са 47, 48, 49, 51 и 53. Всички останали са плод на вашето развитие на въображение, безплатни опити за сарказъм и хиперболизиране на моите изказвания, гарнирани с много шизофрения, психопатия злоба и заяждане на, което не съм отговорил. Хайде погледнете си зелените мнения с много плюсове и кажете кое от всичко това се е случило?
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Отново ( преди 7 месеца )
    Коя е неудобната посока? Посоката е ясна и аз си държа на мненията, които съм писал. Посочих кои са! Още тогава съм писал че надали Тесла някога ще заеме 10% от пазара на автомобили. Всичко останало с ваши клевети и инсинуации. Репутацията ви изпреварва. Както виждаш най-голямата подигравка с мен е че ви говоря само истина и факти и се плашите от моите източници на информация като сайта на ЕСО и айбекс, които ви затварят устите в реално време, както и физичните закони които отричате.
  • #35
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Изтрили са ти мнението , в което ме обвиняваш че се опитам да сменя посоката, след като самият ти зададе въпрос на който не можеш да понесеш отговора и пак почна с обидите и клеветите. За да не сменяме посоката, освен терминът за умиране от преумора на работното място кароши намерих и другият термин с който принуждават японските роби да им работят без пари извънредно sah-bee-soo zahn-gyo.
  • #34
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Както винаги аз мога да дам и източник на информация: "Workaholics: Japan mulls mandated time-off law". Всъщност е право на работника да си вземе платен отпуск, каза той. Но работата в Япония включва доста доброволчески дух. По-младите работници се чувстват неудобно да се приберат вкъщи преди шефовете им. Безплатният извънреден труд, наречен "sah-bee-soo zahn-gyo" или "извънреден труд", е широко разпространен.
  • #33
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Адреналинке електричке, 5 г. по 20% ръст е 100% ръст по тесларската математика.По нашата математика 5 години по 20 % ръст е 148,83% ръст.Грешката ти е 48,83%.
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Факти 27 юли 2020 г "Илон Мъск намеква,че времето на ДВГ е към своя край". #70.Хайде пак нова математика. Разбира се,че на 0 е равно. 5х20 не е ли 100,или ти и агитката анти сте измислили нова математика?.....
  • #31
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Виц.Решил Илон Мъск да направи съкращения.Спрял да плаща заплати на хората, които искал да съкрати,като смятал че те сами ще напуснат.Никой не напуска и продължават да работят.Въвел такса от 100 долара на ден входна такса на портала на фабриката.Работниците спряли да си ходят в къщи и спели на пода във фабриката за да спестят 100 долара.
  • #30
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Математичко теоретичко, пет години ръст по 20 процента всяка година колко процента е общо?Вече си дал отговора,100 процента, което не вярно.
  • #29
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Влизате в полемика с местния Мун чо, наречен още електрика, митбъстър, Тесльо или адреналинка електричка.Вие може да живеете в реалния свят,но той е по по най знаещ и можещ, защото гледа клипове на Дани в Ютуб, учи в Уикипедия и чете стари вестници във външната тоалетна преди да се избърше и най важното може да смята сложна лихва в проценти в Ексел,знае сайта на ЕСО и енергийните борси.Къде сте тръгнали изобщо да спорите с такъв ерудиран капацитет, не знам.
  • #28
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Японско бюро по труда постанови, че един от най-добрите автомобилни инженери на Toyota е починал от работа твърде много часове, последното в поредица от подобни открития в нация, където извънредно дългите часове за някои служители отдавна са норма.През двата месеца до смъртта си мъжът е имал средно повече от 80 часа извънреден труд на месец, според Mizuno.Източник: Man, 45, died of overwork, Japanese labor bureau says