IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla отново намали цените на основните пазари

Моделите на марката получават и нов софтуер

Американският производител Tesla отново намали цените на своите модели на основните пазари, включително в САЩ, Европа и Китай, на фона на спад в продажбите и пренасищане на запасите.


Tesla


В Китай началната цена на обновения Model 3 е намалена с 14 000 юана (1930 долара) до 231 900 юана (32 000 долара), показа официалния сайт на компанията в неделя. В Германия производителят на електромобили продава Model 3 със задно предаване за 40 990 евро, след като досега той струваше 42 990 евро.

Намаление на цените има и в много други страни в Европа, Близкия изток и Африка, потвърди говорител на Tesla. В САЩ още от петък марката продава с Model Y, Model X и Model S с 2000 долара по-евтино.

Промените идват, след като Tesla съобщи този месец, че глобалните й доставки през първото тримесечие са намалели с 8,5% до 386 810 бройки. Компанията е изправена пред намаляващо търсене на електрически превозни средства и засилваща се ценова война за EV, особено срещу по-евтините китайски конкуренти. На всичко отгоре Tesla беше принудена да изтегли всички произведени преди април Cybertruck заради проблеми с педала на газта, като всички разходи по сервизната акция ще бъдат за сметката на компанията.

В същото време Tesla обяви голяма актуализация на своя автомобилен софтуер с нов потребителски интерфейс, преработено приложение Spotify и много други промени. Компанията казва, че актуализацията ще бъде пусната тази пролет, като първоначално тя ще засегне Model 3 и Model Y, произведени след 2022 г., като ще им донесе нов потребителски интерфейс. Втората голяма актуализация е свързана с бета версията на Auto Shift, която ще дойде в актуализираните Model S и Model X.


Tesla


Собствениците на тези електрически автомобили на Tesla ще могат да използват екрана, който ще им подсказва за точното време за смяна на предавките, но автомобилният производител винаги е казвал, че целта е с течение на времето те сами да сменят скоростите.

Tesla подготвя и ново приложение Audible, което е предназначено за слушане на аудиокниги на Amazon. Съществуващото приложение Spotify на Tesla също получава актуализация. Сега шофьорите ще могат да споделят плейлисти между превозни средства и устройства, както и да регулират скоростта на възпроизвеждане на песните.

Tesla също казва, че Model S и Model X, моделна година 2021, ще имат нова функция, наречена Hands-Free Trunk. Когато тя се активира, багажникът на електрическата кола ще се отвори сам, ако стоите близо до задната част на колата с мобилен телефон. Американският автомобилен производител също обяви, че ще може да увеличи регенеративното спиране за актуализираните Model S и Model X.


0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 седмица )
    Както винаги бъркаш понятията. Обвинявам тези които изписват 100 мнения на денонощие без да изкажат собствено мнение. Тези които имат различно от моята мнение ги уважавам и има какво да си кажа с тях различно от лични нападки, злобни коментари и безсмислени отговори от моя страна като този например който призовава от моя страна като този например който призовавам да изтрия заедно с твоя защото наистина е безсмислен в отговор на безсмислен коментар като твоя. Мисли за смисъла на коментарите си?
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Следваща ми кола ще е Тойота Корола хибрид, разбира се втора употреба.Адреналинката електричка,графомана си ти.Денонощно драскаш по няколко стотин безсмислени коментара и обвиняваш всеки който не е съгласен с твоето мнение.
  • #20
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 седмица )
    Колко пъти трябва да ти се обяснява да влагаш някакъв смисъл в коментарите си, а да не дращиш безсмислени коментари без съдържание само заради бройката? Графоманията е болест! Осъзнай го. Всеки път се пита и каква информация давам като пиша? Ако давам лично мнение, то по какъв начин се отнася за темата на статията, която В случая е "защо Тесла намалява цените?" Не се мисли за чак толкова велик, че световните автомобилни тенденции зависят от твоите/моите желания и възможности.
  • #19
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 седмица )
    Ти купи ли си чисто нова toyota corolla hybrid? Или изчакваш новия lexus?
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Ето дойде момента Теслю да си купи Тесла.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 1 седмица )
    "точното време за смяна на предавките" какво става :))))))
  • #16
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До пръцльо ( преди 1 седмица )
    Е колко да е лошо положението, след като инвеститорите бяха предупредени още миналата година че тази и следващата една-две години Тесла ще работи без печалба, за да държи ниски цени за да си запази пазарния дял докато излезе евтиния модел? Самият факт че говориш за печалби е добра новина. Имат заделени едни 30 милиарда, които да поемат планирани загуби през следващите години. Поправи ме ако греша но за 2023 година Тесла нямаше ли два-три пъти повече печалба на автомобил от toyota?
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Стиви Уондър ( преди 1 седмица )
    Поръчах си две Тесла Сайбъртрък.Писна ми да чакам,искам си парите обратно.
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 седмица )
    Истеричната ценова политика на лъжлив нагъл Илон има единствено негативни последици в дългосрочен план. За 2023 Тесла вече е с по-ниски маржове от Тойота, въпреки абсурдно високите субсидии за електромобили, които рано или късно ще спрат. Евтините 4680 батерии се оказаха илюзия, така че нищо чудно Тесла да се окаже на загуба в скоро време.
  • #13
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Сдф ( преди 1 седмица )
    До 10Свалянето на цената на електроавтомобилите не намалява автоматично печалбите. Цената на батериите - най- скъпото в ел. Кола след двигателите - за една година падна на половина.!!!! Тесла просто следват тази тенденция. Печалбата си им остава, не ги мисли . Другите просто не могат да си позволят да го направят. Закъсняха с Гигакастинга с 5 г след Тесла.