IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota обясни защо новата Camry е само хибридна

Решението на японците не се дължи само на опасения за околната среда

Решението на Toyota да предлага новата Camry само в хибриден вариант е логична стъпка на фона на нарастващите опасения за околната среда и критиките към изцяло електрическите превозни средства. Това заяви Марк ДеЙонг - главен инженер на проекта, цитиран от Motor1. Той беше категоричен, че отказът на японската марка от чистите ДВГ отразява позицията на Toyota и нейните клиенти, които все повече избират хибридни модели. И е напълно логично продължение на стратегията на производителя в областта на екологичния транспорт.


Toyota Camry


В случая седанът е оборудван с Toyota Hybrid System 5 (THS 5), като това е петото поколение на хибридната технология на японски производител, въведена за първи път в Prius през 1997 г. Тя включва два електрически мотор-генератора, единият от които служи като стартер и генератор, а другият играе ролята на спомагателен двигател, способен да задвижва колелата. Версиите със задвижване на всички колела на Camry добавят още един електрически мотор за задните колела.

Новата Camry се задвижва от 2,5-литров четирицилиндров двигател, който произвежда 184 конски сили. с. в комбинация с 1,0 kWh литиево-йонна батерия. Въпреки по-малкия капацитет, актуализираната батерия осигурява повишена мощност, която в комбинация с двигателя води до обща мощност от 225 к.с. (232 к.с. за версия със задвижване на всички колела).

Освен хибридната система новото Camry получава и редица други подобрения. Сред тях е Toyota Safety Sense 3.0 - актуализирана информационно-развлекателна система с 9-инчов сензорен екран, адаптивен круиз-контрол с функция Stop and Go и разпознаване на пътни знаци.


0 от 500
  • #1
    7 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да видим сега дали правилно съм разбрал. Според toyota батериите все още не са достигнали технологичното ниво за Да осигурят дълъг живот и надежност на електромобилите, защото бързото зареждане и голямото натоварване ги съсипва. Затова са решили, че ако сложат 80 пъти по-малка батерия и я натоварят 100 пъти повече, тя ще изкара повече отколкото батерията на Тесла модел 3. За антиматематиците - Тесла модел 3 има 80kWh батерия и 400 коня и зарежда с максимум 250 kW