IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota обясни защо новата Camry е само хибридна

Решението на японците не се дължи само на опасения за околната среда

Решението на Toyota да предлага новата Camry само в хибриден вариант е логична стъпка на фона на нарастващите опасения за околната среда и критиките към изцяло електрическите превозни средства. Това заяви Марк ДеЙонг - главен инженер на проекта, цитиран от Motor1. Той беше категоричен, че отказът на японската марка от чистите ДВГ отразява позицията на Toyota и нейните клиенти, които все повече избират хибридни модели. И е напълно логично продължение на стратегията на производителя в областта на екологичния транспорт.


Toyota Camry


В случая седанът е оборудван с Toyota Hybrid System 5 (THS 5), като това е петото поколение на хибридната технология на японски производител, въведена за първи път в Prius през 1997 г. Тя включва два електрически мотор-генератора, единият от които служи като стартер и генератор, а другият играе ролята на спомагателен двигател, способен да задвижва колелата. Версиите със задвижване на всички колела на Camry добавят още един електрически мотор за задните колела.

Новата Camry се задвижва от 2,5-литров четирицилиндров двигател, който произвежда 184 конски сили. с. в комбинация с 1,0 kWh литиево-йонна батерия. Въпреки по-малкия капацитет, актуализираната батерия осигурява повишена мощност, която в комбинация с двигателя води до обща мощност от 225 к.с. (232 к.с. за версия със задвижване на всички колела).

Освен хибридната система новото Camry получава и редица други подобрения. Сред тях е Toyota Safety Sense 3.0 - актуализирана информационно-развлекателна система с 9-инчов сензорен екран, адаптивен круиз-контрол с функция Stop and Go и разпознаване на пътни знаци.


0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Вълкът се загрижил за добруването на агнетата. Тойотка въобще не се интересува от зелени коли, а просто иска да си запази флотилията от модели легални. И тък като не може да прави електромобили, е принудена да увеличи процента ибриди за ***, който в Европа достигна 70%, а при *** - 100%. Но въпреки това Тойотка обяви, че не може да покрие Евро 7, поради което разработва водород. Само че водородът умря. И сега шефчетата на Тойотка хемороидите не им дават мира и изсипват милиони да лобират.
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До Кольо ( преди 3 месеца )
    "Този автомобил изглежда прекрасен"... За всеки влак си има пътници. Както за такива като тебе, които купуват автомобила по опаковката, така и за другите, за които по-важно е съдържанието. Но най-интересен беше момента в който клиент търсещ луксозен автомобил си купува toyota а не Тесла. По мое мнение няма да погледне нито един от двата... влака.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До Кольо ( преди 3 месеца )
    Точно статията засяга и е основната част и смисъла на статията : "Новата Camry се задвижва от 2,5-литров четирицилиндров двигател, който произвежда 184 конски сили. с. в комбинация с 1,0 kWh литиево-йонна батерия. ВЪПРЕКИ ПО-МАЛКИЯ КАПАЦИТЕТ, актуализираната батерия осигурява ПОВИШЕНА МОЩНОСТ, която в комбинация с двигателя води до обща мощност от 225 к.с. (232 к.с. за версия със задвижване на всички колела).
  • #8
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Кольо ( преди 3 месеца )
    Пичуи, не разбирам защо спорите за нещо което общо взето не засяга статията. Този автомобил изглежда прекрасен, и ако реално е толкова подобрен - обезшумен, по-бърз, по-икономичен и по-луксозен (информация от други статии) това ще е най-добрата Тойота до сега. Очакваме само цената да разберем. Относно Тесла или Тойота.....към момента аз ще избера точно ей това Камри. Перфектно ще е - още по-перфектно ако го направят комби
  • #7
    3 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Вярно че ще минава само 150 км, но батерията ще изкара поне три милиона километра. Гост изминава 150 км на седмица, следователно като си купи една такава toyota на 20 години и 1,5 милиона километра, ще може спокойно да си я кара още 150 години, преди да се прецака батерията. Очевидно или аз не мога да смятам и ще ми намериш грешката или ако няма грешка в моите изчисления, значи такава батерия не съществува, въпреки термините които спомена.
  • #6
    4 rate up comment 6 rate down comment
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Не знам дали разбираш термините които си споменал. На мен не ми говорят нищо и не мисля да проверявам за какво точно говориш. Това което си споменал за технически подробности от времето когато не съм Лий беше най-добрия електромобил в света, а сега никой не иска да го погледне. Нека си говорим с разбираеми цифри, а не японски термини. След като toyota днес може да изкара 50 коня от киловатчас с 10 000 цикъла зареждане защо не прави автомобили с батерия 20 kWh 1000 коня с 600kW зареждане?
  • #5
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 3 месеца )
    С други думи, когато Тойота са правили time-resolved XAFS на електроди на техния биймлайн BL33XU на синхротрона SPring-8, Тесла още са се молили на Панасоник за батерии за лаптопи.
  • #4
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 3 месеца )
    До 3: Дизайнът на батериите е различен. Балансът между плътност на енергия и мощност се определя от дебелината на електродите. Тънки електроди = по-голяма контактна повърхност за единица обем, съответно по-бърз йонен трансфер = висока плътност на мощността = ниска плътност на енергията, малка вероятност за дендрити = голям брой цикли. При дебелите електроди е обратното. На хибридите не им трябва висока плътност на енергията, защото си имат ДВГ с резервоар.
  • #3
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ще обясниш ли кой е този дънинг и какво е казал, да не цитирам Уикипедия? Защото беше казал, че тези които знаят най-много знаят че нищо не знаят, А тези които нищо не знаят си мислят, че знаят всичко. Ето аз казвам че не знам и питам тебе знаещия. Обясни ми как toyota е постигнала 50 коня от киловатчас, което пази батерията, а Тесла изкарва само два коня и батерията се скапва по-бързо и за по-малко цикли? Да видим кой от коя страна е на изказването на дънинг Крюгер?
  • #2
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 3 месеца )
    До 1: Като истински манекен на Дънинг-Крюгер, си разбрал, но неправилно. Батериите на хибридните Тойоти не са като батериите на Теслите - все пак, за разлика от Тесла, Тойота има огромен опит с разработката им. Затова, батериите на Тойота издържат стотици пъти по-голям брой цикли. Разбира се, това е за сметка на специфичната енергия.