IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota обясни защо новата Camry е само хибридна

Решението на японците не се дължи само на опасения за околната среда

Решението на Toyota да предлага новата Camry само в хибриден вариант е логична стъпка на фона на нарастващите опасения за околната среда и критиките към изцяло електрическите превозни средства. Това заяви Марк ДеЙонг - главен инженер на проекта, цитиран от Motor1. Той беше категоричен, че отказът на японската марка от чистите ДВГ отразява позицията на Toyota и нейните клиенти, които все повече избират хибридни модели. И е напълно логично продължение на стратегията на производителя в областта на екологичния транспорт.


Toyota Camry


В случая седанът е оборудван с Toyota Hybrid System 5 (THS 5), като това е петото поколение на хибридната технология на японски производител, въведена за първи път в Prius през 1997 г. Тя включва два електрически мотор-генератора, единият от които служи като стартер и генератор, а другият играе ролята на спомагателен двигател, способен да задвижва колелата. Версиите със задвижване на всички колела на Camry добавят още един електрически мотор за задните колела.

Новата Camry се задвижва от 2,5-литров четирицилиндров двигател, който произвежда 184 конски сили. с. в комбинация с 1,0 kWh литиево-йонна батерия. Въпреки по-малкия капацитет, актуализираната батерия осигурява повишена мощност, която в комбинация с двигателя води до обща мощност от 225 к.с. (232 к.с. за версия със задвижване на всички колела).

Освен хибридната система новото Camry получава и редица други подобрения. Сред тях е Toyota Safety Sense 3.0 - актуализирана информационно-развлекателна система с 9-инчов сензорен екран, адаптивен круиз-контрол с функция Stop and Go и разпознаване на пътни знаци.


0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Кольо ( преди 3 месеца )
    Простете ми че имам не много добро мнение за Германските премиум автомобили. Всъщност те са абсолютно перфектни - БМВ е най добрата марка за шофиране, Мерцедес са комфортни, тихи, пълни с излишни технологии, а Ауди са нешо между двете....Абсолютно перфектни са за каране, докато не започнат със скъпите ремонти. Ей това не им харесвам аз. Просто си ценя парите и времето и предпочитам да не стоя по сервизи. Иначе са супер
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Кольо ( преди 3 месеца )
    Интересно е нашето българско самосъзнание...."Аз" ЗНАМ всичко и ничие друго мнение няма значение, ако пък не сме съгласни с някой, започваме да нападаме и обиждаме. Как може някой да има друго мнение от моето, ха ха ха ха. Няма оправяне това. Уважавайте мнението на всеки, и без глупави коментари, бе хора.Ама изключително много се забавлявам тук. Иначе не бих си губил времето да пиша.
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "NX или RX" ето, точно каквото ви казах - самозаблудени сте. Точно на тези модели толкова им личи, че отдолу има евтина Тойотка, че повече не може. Пробвал съм ги, никога не бих ги купил. Единствените с луксозен интериор са ES и LS, но те толкова изостават по технологии и возия, че директно отпадат. Съжалявам, но ви препоръчвам да си поизтупате критериите и да свалите розовите японски очила.
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Кольо до 16 ( преди 3 месеца )
    Еха...сравнявате Лексус със VW. Технологично хибридите им са най-добрите и най-надеждните на пазара, за скорост имат различни модели GS450h, или GSF LS600h....според мен не сте се качвали в Лексус. Силно ви препоръчвам да опитате. Новия ES300h е страхотен - не е бърз, но не е спортна кола, а и 0 до 100 под 9 секунди а абсолютно достатъчно. Или пък NX или RX хибриди са страхотни луксозни, комфортни автомобили. Просто трябва да опитате сам за да разберете
  • #17
    0 rate up comment 4 rate down comment
    до 15 ( преди 3 месеца )
    Аз пък знам друга: "Който мине на Лексус, никога не се е качвал на немско."
  • #16
    1 rate up comment 3 rate down comment
    до 14 ( преди 3 месеца )
    И аз залагам на тихото и комфортното. Дотук добре. Но всичко останало в мнението ти е най-обикновена неинформираност или някаква форма на самозаблуда. Лексус в най-добрия случай е еквивалент на VW като ниво на окачване, обезшумяване, комфорт и интериор. По технологии, Лексус изостава значително. По вървеж също - колкото и спокоен да съм, все пак искам да мога да изпреваря безопасно. Като говорим за безопасност, японските винаги са назад по спирачен път. А да сравняваме с премиум марките е безсми
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Кольо ( преди 3 месеца )
    Разбирам че никога няма да има съгласие за коли. Различни сме и харесваме различни неща....Но мнооого хора са го казали Който мине на Лексус си остава с Лексус!!!! Има защо!!!
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Кольо продължава ( преди 3 месеца )
    Вече съм надживял спортните си години, и ми омръзна да се друсам в коли с твърдо окачване и да вися по сервизите през месец. Сега искам да ми е готино, тихичко, релаксиращо, супер комфортно и в същия момент евтинко (изключвам първоначалната цена на автомобила - за това трябват пари). Коя луксозна марка автомобили постига всичко това? Само Лексусите на Тойота
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Кольо до 10 ( преди 3 месеца )
    Разбира се, за луксозен автомобил ще се спра на Лексус, което всъщност е Тойота, и то заради изключително доброто им качество и надеждност на тез Лексус/Тойотки. Защото аз знам от опит какво има под опаковката, и знам също от опит какво да очаквам от опаковката. Съгласен съм за всеки влак си има пътници, просто от опит съм научил да не погледжам на страни, че не съм толкова богат или луд да поддържам(хвърлям парите си по) Германска "премиум" марка. Всички класации за надеждност ме подкрепят
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ехооо ( преди 3 месеца )
    Теслар, ставаш смешен. Опитвай от време на време да пропускаш изказвания, още по-добре е да не взлизаш в спор с всеки.