fallback

Заради електромобилите токът за бита щял да поевтинее

Електрическите превозни средства ще спестят милиарди на потребителите

Ново проучване показва, че шофьорите на електрически превозни средства спестяват милиарди долари от месечните сметки за електричество, не само на самите себе си, а на всички. Скорошен доклад на група, наречена Synapse Energy Economics, показва, че като цяло за периода 2011 - 2021 година, ползвателите на EV са осигурили на ел. дружествата повече от 3 милиарда долара нетни приходи.

Бързият растеж на приемането на електромобили повдига въпроси за това как те влияят върху тарифите за електроенергия, плащани от всички домакинства, включително тези, които не притежават коли на ток. За да отговори на този въпрос, Synapse сравнява приходите на електрокомпаниите.

Резултатите показват, че от 2011 година електрическите превозни средства генерират много повече приходи за обслужващите компании, отколкото разходи. Така, според експертите, електрическите автомобили вече са помогнали за замразяването или дори понижаването на цените на електроенергията в някои градове.

Твърденията на специалистите са, че този натиск върху тарифите за комунални услуги само ще се увеличава, тъй като все повече електромобили излизат на пътя и повече евтина възобновяема енергия навлиза в мрежата. Нетният ефект е, че цената на електроенергията ще намалее за всички, докато електромобилите подобряват качеството на въздуха и намаляват респираторните заболявания сред децата, възрастните хора и други уязвими групи от населението.

fallback
  • #62
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    МитичкЕ,новината е навсякъде.Някъде пишат 10%,другаде 20%.Важното пропускаш,не било компютри,а компоти.Ръста се оказа отрицателен,срив.
  • #61
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Защо разваляте медения месец на Митичката.Оставете го да се порадва на младата булка Гретка.
  • #60
    Продължение ( преди 7 месеца )
    преглед на организацията и взехме трудното решение да намалим броя на служителите си с повече от 10% в световен мащаб. Няма нищо, което мразя повече, но трябва да се направи. Това ще ни позволи да бъдем слаби, иновативни и гладни за СЛЕДВАЩИЯ ЦИКЪЛ НА РАСТЕЖ. Ние разработваме едни от най-революционните технологии в областта на автомобилите, енергетиката и изкуствения интелект. Докато подготвяме компанията за следващата фаза на растеж, вашата решимост ще направи огромна разлика за достигането ни
  • #59
    Гостенино ( преди 7 месеца )
    Пак лъжеш! Не били 20 а 10%. Ето мейла от Мъск"През годините ние се разраснахме бързо с множество фабрики, мащабиращи се по целия свят. С този бърз растеж имаше дублиране на роли и работни функции в определени области. Докато подготвяме компанията за следващата фаза на растеж, е изключително важно да разгледаме всеки аспект на компанията за намаляване на разходите и увеличаване на производителността. Като част от това усилие направихме задълбочен преглед нана организацията и взехме трудн ...
  • #58
    Гостенино ( преди 7 месеца )
    За тебе времето може да тече на обратно, но аз такива твърдения не съм казвал. Те са плод на твоята психопатия. Отново лъжеш. Ако не лъжеш цитирай А аз ще ти се извиня и ще си призная грешката. Досега не си дал нито един цитат от хилядите молби, което доказва че лъжеш абсолютно целенасочено. Но пък все още продължавам да поддържам ПРОГНОЗАТА за ръст на продажбите както на Тесла така и за световните продажби на електромобилиза за ЦЯЛАТА 2024 година. Ти имаш ли мнение? Ако нямаш ЗАМЪЛЧИ!
  • #57
    Гост ( преди 7 месеца )
    Функционално неграмотния (констатация) Теслю адреналинката електричка,сривът в продажбите на Тесла му се струва ръст.Тесла съкращава персонал заради натрупани складови наличности.
  • #56
    До лудория ( преди 7 месеца )
    Можеш ли да се обзалозиш на това? Дори след като сме засипани с информация с колко процента ще се вдигне тока от 1 юли? Дали ще се вдигне? Аз залагам че цената ще остане същата или дори ще падне. От друга страна, допускам че е твърде вероятно таксите за пренос да се вдигнат заради намалелите количества електрическа енергия. Но пък от вносители отново се върнахме към износители и ще се радвам да ги запазят ниски по 6 стотинки за киловатчас без ДДС. След 2025 цената ще зависи от навиците.
  • #55
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Функционалната ти неграмотност не е обида, а констатация! Цялата статия е написана именно за таксите за които говоря и те питам. Тарифите на комуналните компании които в случая са такси пренос и разпределение, които са твърди на киловатчас и нямат нищо общо с цената на тока на борсата. Това е като да е писано за цените за доставка на Еконт, а ти да говориш за цената на маратонките които си поръчваш през Еконт. Дори да не си разбрал, аз и статията през цялото време говорим само за мрежови такси
  • #54
    Лудория ( преди 7 месеца )
    Без да съм експерт, мога да кажа, че цената на тока има само една посока и това е нагоре. Защото парите, в които смятате, са фиатни - демек зад тях няма стока, а обещания. Обещания на политици, икономисти... на хора. Та затова с инфлацията (здравословна или не), ще се повишават и цените. Винаги! Така че цената ще се повишава - днес 0,20 ст., догодина 0,21 ст., 0,24 ст... и така. Няма значение какво ви пишат. Цената ще расте. Дано не е по-бързо и с повече от заплатите. Че засега е така!
  • #53
    Функционална неграмо ( преди 7 месеца )
    "той зациклил на ПРЕНОСНИ ТАКСИ".. Бързият растеж на приемането на електромобили повдига въпроси за това как те влияят върху ТАРИФИТЕ за електроенергия...от 2011 година електрическите превозни средства генерират много повече приходи за ОБСЛУЖВАЩИТЕ КОМПАНИИ, отколкото разходи....Твърденията на специалистите са, че този натиск ВЪРХУ ТАРИФИТЕ за КОМУНАЛНИ УСЛУГИ само ще се увеличава, тъй като все повече електромобили излизат на пътя и повече евтина възобновяема енергия навлиза в мрежата" ..
fallback
Последни