IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти посочиха какво се разваля най-бързо в китайските коли

Проблемите при масовите марки се проявават още след първия есенно-зимен сезон

Дялът на автомобилите от различни китайски марки на някои чужди пазари се увеличи сериозни през последните месеци и това позволява да се направи оценка на представянето им и най-вече на повредите, които получават, докато все още са нови. Те се проявяват след есенно-зимния сезон, когато натоварването върху превозните средства е най-голямо.


Китайски коли


Представители на автомобилното издание Motor направиха проверка в мрежа от сервизи, специализирани в обслужването и ремонта на автомобили от китайски марки. След като анализираха статистиката на заявките, те посочиха седемте основни проблема, с които са се сблъскали собствениците на коли, закупени като нови.

При моделите на Dongfeng първи от строя излизат сензорите за кислород, както и система ABS, а при колите на Chery - най-вече кросоувъра Tiggo, проблемите най-често са свързани с изтичащи охладителни радиатори и бързо износване на ангренажния ремък.

Автомобилите от марката Haval най-често получават повреди в системата на турбокомпресора, като причината е в задвижващия механизъм на турбината. Друг сериозен проблем са скоростните кутии и най-вече техните управляващи блокове, като това важи за моделите на JAC и Kaiyi, оборудвани със CVT, както и за роботизираната трансмисия на Changan.

Като цяло при много от китайските коли се забелязват и проблемите с окачването. Най-често те свързани с преждевременното износване на лагерите на колелата - при пробег от около 50 000 км. А само след 20 000 км при някои модели се отчитат повреди на „сайлент-блоковете" и кормилните щанги.

Освен това ремонтът на каросерията също се оказва огромен проблем за китайските автомобили. Оригиналните елементи са скъпи, а предлагани аналози често са с лошо качество.


0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    До онзи с Нисан-а. И аз имам Нисан, но от опит мога да ти напиша кой е най-хубавия Нисан е чуждия! Никогаш повече. Всички близки и приятели, които се бяха подлъгали да си купят, се опитват да ги продадат, но уви будалите намаляха.
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Пепи Шекера ... ( преди 2 месеца )
    пак преписвал и недописвал руски сайтове! ))))
  • #14
    8 rate up comment 7 rate down comment
    До 8 ( преди 2 месеца )
    Точно пък американските коли какви дървета са, не е истина - но американците си ги харесват. Най-големи "мрънкала" са евреите, те наистина се оплакват от всичко, не само по автомобилите.
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Оня с коня ( преди 2 месеца )
    Вече 8 години карам магазинен GL. Не мога да разбера за какви проблеми говорите. Сменям, масла, филтри и гуми....а забравих и две крушки.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Аз пък мога да ти дам пример, че ако камерата за заден ход се развали и блъсна човек, отговорността ще е на автопроизводителя, което не е така в Европа. Затова тук може и да има повече неща в двигателите и куоетата, но и няма грижа ако не работят. Друг пример е какви бяха последствията и глобите заради Дизелгейт в САЩ и какви в Европа.
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Милен ( преди 2 месеца )
    Колега, по-леко в Америка да е най-висико качеството. Точно обратното. Всички модели, които се предлагат в Европа и САЩ са с доста по-високо качество в Европа. За пример ще дам Тесла Модел 3, важи и за доста други.
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Хайде, хайде! Карал бил 2 годишен CH-R. Хайде послмали малко с дефектите, сякаш други не сме се качвали в такава кола. Като вземете да лъжете тук, че се забравяте!
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 2 месеца )
    Кое е твърде малко време бе донго фенго?! След първа зима показват щети като европейска кола нисък клас на 10 години или на 120 000 реални километра!
  • #8
    11 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 2 месеца )
    Всъщност най-взискателния авто пазар е в САЩ. От една страна онези вдигат олелия за всичко, от друга законодателство им е изцяло на страната на потребителя, а от трета имат безброй адвокати на глава от населението. Затова и китайците се пробват да продават навсякъде другаде, но не и в САЩ.
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ще тикам сегашната и ако имам късмет след някой време няма да имам нужда от автомобил и ще ми е все едно какви се продават в Европа