IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайци извадиха „вечна“ батерия

Продуктът на Catl и Yutong има гаранция от 15 години и 1,5 милиона км

Гигантът Catl в сътрудничество с Yutong, един от най-големите производители на автобуси в Китай, представи нова супер батерия. Тя е предназначена за големи търговски превозни средства.
 
 


Според компанията - новата батерия не показва признаци на загуба на производителност през първите 1000 цикъла. Тя има гаранция за внушителните 1,5 милиона км и 15 години . Yutong нарича тази „дълготрайна батерия” първа в индустрията за електрически превозни средства.

Новината е последната от поредицата скорошни постижения в технологията на батериите от Catl. През февруари същата компания плюс  други китайски производители стартираха сътрудничество с  BYD и Nio за разработване на твърдотелни батерии.

Catl и Yutong имат партньорство от 12 години специално в областта на електрическите автобуси и камиони. Двете компании планират да използват ресурсите си за разширяване па пазарите в чужбина. Автобусите Yutong са оборудвани с батерии Catl и в момента се продават в над 40 страни, включително Италия, Франция, Обединеното кралство, Испания и Катар.
 

0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Верно си ял риба.Значи чичкото с фотоволтаиците трябва да ти плати (отрицателна цена) за съхранението,после да ти плати да му върнеш енергията.Бизнес та дрънка.
  • #21
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Ти не беше ли против раздаването на пари на данъкоплатците за непазарни механизми? Един милион за една единствена батерия дадени на един едиствен човек с какво ще допринесат за доброто на обществото? Защо имаш против да дават по 10 000 лв за закупуване на автомобил на 200 човека за абсолютно същата сума? Хем ще допринесат освен за съхранение на 16 000 kWh - колкото 4-5 стационарни батерии по милион евро всяка, хем ще спестят хиляди тонове вредни емисии от ауспуха.
  • #20
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Маминия сладък , адреналинчо електрик.Който си има брада,си има и гребенче.Чичкото дал милион за фотоволтаична централа,дали няма да даде още милион за батерии?Пари налети по европейски програми.
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    "ЕКО" ( преди 3 месеца )
    "ЕКО" автомобилите са балон, чието надуване ще произведе изключително голям гръм.
  • #18
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    За антиматематици които не могат да смятат вероятно изглежда така. Но повярвай ми чичковците няма да дадат 1 милион евро за батерия 3 мегават часа, при положение че вече някой е дал парите за да си купи 40 електромобила със същия капацитет, които имат излишни едни три до 5 000 цикъла живот който не могат да употребят в рамките на живота на автомобила. Познай кой ще предложи по-добра цена за съхранение?
  • #17
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "Живота на едно ДВГ, както всички знаем, е доста повече от 15год. Батерията приключва на толкова, без значение от изминатите километри." Това откъде го знаеш? Дали не е говориш за батерии произведени по технологии от преди 15 години? Технологиите на батериите се променят толкова бързо че миналогодишните вече са остарели, А ти си правиш изводи от технологии от 2010 година? Да ти припомня ли че тогава батериите бяха 10 пъти по-скъпи и имаха 10 пъти по-кратък живот - 100 пъти по-скъп цикъл живот.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Вероятно е доста скъпа щом ще се ползва за автобуси. Но ако наистина
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Вероятно е доста скъпа щом ще се ползва за автобуси. Но ако наистина
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Адреналинката електричка,да не мислиш че алчните чичковци с фотоволтаичните централи няма да си купят батерии за съхранение или няма да започнат да съхраняват енергията в синтетично гориво или водород.Вместо това ще ти продават електроенергията на отрицателна цена през деня за да я съхраниш ти и след това да ти я платят скъпо през нощта като им я върнеш? Да не си ял риба?
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Пак приемаш нещата буквално и не следиш контекста. При 15 години гаранция и 1,5 милиона километра, батерията ще надживее автомобила над 90% от собствениците нови автомобили. Нови, нови, нови. Остарям го в три пъти за да му обърнеш внимание. Твоята 10-годишна toyota нов внос не е в тази категория. Въпреки това ако вместо нея си купиш автомобил с такава батерия, ще има още пет години гаранция и минимум още милион километра.. Не ти ли стигат?