IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla започна да рекламира във Facebook

Илон Мъск промени стратегията и вече дава пари на Зукърбърг

Генералният директор на Tesla - Илон Мъск, категорично е против традиционните реклами. Той не дава пари за рекламни клипове на своите електромобили, което му спести милиарди долари. Освен това, по нареждане на Мъск, още преди 6 години Tesla закри страницата си във Facebook, въпреки че тя имаше милиони последователи.


Tesla


В крайна сметка Tesla запази страницата си в Instagram, но съперничеството между Мъск и собственика на Facebook - Марк Зукърбърг, се засили, след като първият купи Twitter и го прекръсти на X. Спорът между двата милиардери продължи, като се стигна дори до нелепото предложение той да бъде разрешен с бой в клетка.

Затова и решението на Мъск за връщането на страница на Tesla в най-популярната социална мрежа изглежда изненадващо. Още повече, че производителят на електромобили започна да плаща сериозни суми на Зукърбърг за популяризиране на електромобилите си.


Tesla


Реклами на Tesla се появиха и в Instagram, която също, както и Facebook, е собственост на Meta (компанията на Зукурбърг). Там се появи кратко видео с реклама на кросоувъра Model Y, в което се посочва, че препоръчителната цена на електромобила в САЩ е 36 490 долара след получаване на федералния бонус.

Отбелязва се, че чрез Facebook компанията на Мъск планира да привлече по-възрастни клиенти, които са консервативни във възгледите си. В същото време Instagram ще позволи на Tesla да напомни за себе си сред по-младата аудитория. Такава стъпка може да помогне на американската марка да увеличи продажбите и да донесе търговски успех.


0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Хайде сега обясни toyota може ли да си вдигне продажбите по същия начин? Примерно да направи представителства в 50 нови държави и да разшири сервизната дейност в съществуващите? Може ли да повиши качеството драстично? Може ли да свали цените с 10 хиляди евро на автомобил? Кое от тези неща може да направи toyota за да вдигне продажбите с 20 до 50% годишно? Дори пускането на нов модел toyota няма да вдигне продажбите, а ще канибализира другите модели.
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 7 ( преди 7 месеца )
    Освен функционална неграмотност, за да разбереш какво точно съм ти написал, обикновено ти липсва критично мислене. Този път обаче си си спестил мисленето въобще. Обяснявам като за седемгодишни, защото за по-възрастните е обидно да им обясняваш чак толкова подробно. Както винаги ще ти дам практически пример за доказателство. Попитай 10 човека които са тръгнали да си купуват нов автомобил в България защо няма да си купят Тесла и ще ти дадат като аргумент някои или всички от изброените.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Митичке,на челна стойка ли стоиш,че виждаш всичко наобратно?Кой от стогодишните работи без представителства,без сервиз и резервни части и много модели?На Тесла толкова и е таванът,няма купувачи.
  • #6
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 3 ( преди 7 месеца )
    Виж как си се сетил да повтаряш моите опорни точки. Само за представителствата ли се сети че съм ти говорил като лост за вдигане на продажбите? Къде остави производството на новия модели? Къде забрави вдигането на качеството което в момента е плачевно за произведените в САЩ бройки? Къде забрави сервизите? Наличните резервни части в магазините? Към това може да добавим и допълнителното сваляне на цените. За този потенциал на Тесла ви повтарям постоянно. Потенциал, който останалите нямат.
  • #5
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 7 месеца )
    Колко е производственият капацитет само на китайската фабрика, в която допълнително разширяват, въпреки че износът за Европа вече намалява и скоро би трябвало да спре, защото производствения капацитет в Германия се вдига? Говори с цифри и факти, ... Ако можеш.
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Митичке,с четири фабрики с капацитет 500000 Тесли годишно, повече от 2 милиона годишно не могат да произвеждат.Дори и да произведат повече,няма купувачи за повече.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Ще чакаме сега на Афрото да му светне,че без дилърства по целия свят, продажбите са ограничени.
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Производственият капацитет си е същия,няма желаещи да купуват.Без субсидии няма продажби.
  • #1
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Крайно време беше. Толкова вдигнаха производствения капацитет, че Теслите вече не могат да се продават сами, както досега.