IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пикапът на Tesla се оказва проблемен за паркиране

Известен експерт посочи и други недостатъци на Cybertruck (ВИДЕО)

Санди Мънро е известен критик в света на автомобилите, като преди това е работил като технологичен инженер във Ford в продължение на десет години. Сега, той има свой собствен блог в YouTube, където прави ревюта на различни превозни средства. Този път той избира почти нов електрически пикап Tesla Cybertruck, за да измине с него няколкостотин километра и да придобие впечатления от модела, които се оказаха силно негативни.


Tesla Cybertruck


Санди разказва, че е впечатлен от мощността и инженерните решения в колата, но от останалите показатели на пикапа е силно разочарован. Дори заради тях е участвал в лек инцидент, докато се е опитвал да паркира. Факт е, че Мънро е разочарован от липсата на странични огледала и „неинформативната“ камера за задно виждане. Той твърди, че няма полза от огледало в салона на колата, защото когато багажникът е затворен, в него нищо не се вижда.

„Също така, едно от нещата, за които не съм доволен, е, че не знам къде е задната част на това превозно средство... Камерата казва, че имам около метър до стената, но всъщност е по-скоро няколко сантиметра ...", казва Мънро.



Поради големите габаритни размери на превозното средство, Мънро дори се блъска няколко пъти стената, като леко огъва задните ръбове на пикапа и одраска част от задната броня. В резултат на това, неговото мнение е, че „шофьорите трябва да се държат зад волана на този пикап доста внимателно, особено при маневриране в по-тесни пространства". Интересното е, че Санди Мънро далеч не е първият, който се оплаква от трудностите при шофиране на новия Tesla Cybertruck.

Репортери на MotorTrend наскоро забелязаха, че камерата за задно виждане не работи, когато мигачът на пикапа е включен, тъй като видеото от камерата за задно виждане се заменя с видео от друга камера за мъртвата зона. Това прави процеса на паркиране на заден ход почти невъзможен, тъй като основният мултимедиен екран не позволява на водача да избере друга камера. Инженерите на Tesla обаче коригираха този недостатък, като актуализираха софтуера на автомобила, но според автора и това не подобрява нещата.


0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Lifestyle играчка с претенции да се нарича пикап. Като за пикап - не става за теглене че с времето за зареждане ще стане двойно на олд скуул пикап, малко и трудно за достъпване легло заради *** странични линии, задното стъкло не дава достъп до леглото, не е предвидена изобщо идеята за резервна гума - какъв оффроуд без резервна гума не е ясно. И за капак цена от 60к вместо обещаните 40к. Яко!
  • #28
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хайде антиматематици, купувайте ток в момента, че след няколко минути се вдига с 450 000% в буквалния смисъл. В момента е само 2 стотинки, защото фотоволтаиците произвеждат много скъп ток. Въпреки повишението все още ще е евтин. Защото довечера ще е с над 1 милион процента по-скъп от сега. Плашещо ли звучи? Всъщност след като го вдигнат с 1 милион процента все още ще е по-евтин отколкото плащаме на регулирания пазар. Но друго си е да ви изманипулират даже без да лъжат с % които не разбирате.
  • #27
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Няма как да изгледат клипа защото мама им е забранила достъпа до YouTube, А и да гледат клипа не знаят английски за да го разберат. Иначе щяха да разберат че от 15:30 мин. клип, този специалист, който е истински за разлика от тях, през цялото време хвали пикапа и отделя само 30 сек., за да каже нещо писано в статията. Но дори това нещо е жестоко манипулирано " Камерата казва, че имам около метър до стената, но всъщност е по-скоро няколко сантиметра ...", казва Мънро." Дали това казва? Нееее..
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Оставих цял денонощие на антиелектриците, всеки от които е минимум инженер по ДВГ по техните думи като сред тях има и професори преподаватели по тази дисциплина които са написали учебници по които са учили и учат настоящите инженери по ДВГ перпето мобиле. Попитах ги да кажат нещо за инженерните решения на пикапа, но получих оглушителна тишина. Вероятно в учебниците е имало само обучение за обиди към събеседниците, начини за шикълкаване, ако някой ти зададе технически въпрос и упражнения по манип
  • #25
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 25 ( преди 2 месеца )
    Всъщност от Тесла имат точно обратния проблем на този за който говориш. Имат заявки за 10 години напред и то ако постигнат планирания капацитет за 200 000 бройки годишно. Опитаха се да намалят двата милиона заявки, като го пуснаха на два пъти по-висока от първоначално обявената цена. Засега не съм чул това да има особен успех, но дори да останат 1 милион заявки, пак са си проблем който виси на шията на Тесла като воденичен камък. Доброто качество на пикапа въобще не помага за намаляване на заявк
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    No offence but ... ( преди 2 месеца )
    За кого точно е тази камион. Като пикап, не искам да обиждам никого, но се представя като нещо от 70-те години. 1.1 тона в товар и може да дърпа до 5 тона. За 3/4 от цента му, имаш F-450 или RAM 3500 - и двете слагат по 3.5-4 тона в багажника, като съответно им дават 19 и 17 тона - това е направо влекач. За града, има къде-къде по-добри решения, за работа. А ако няма да се позвате за работа, не знам кой ще я вземе, освен разни tech bros, защото е доста непрактична за лична кола.
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 19 ( преди 2 месеца )
    Антиелектриците са типичен пример. Появява се един гуру който им казва че е инженер, а после с фалшив Ник казва за себе си, че даже бил професор, а те ВЯРВАТ ЛИ ВЯРВАТ че съществува перпето мобиле, НЕ ВЯРВАТ като им казвам че земята не е кръгла, всеки път когато им говориш за енергия си представят мощност, лъжат ги с %, и дори когато им кажат че тази година се продадени 87% повече автомобили от миналата година а после им кажат че това било с рев те ВЯРВАТ, ЗАЩОТО НЕ МОГАТ ДА МИСЛЯТ И СМЯТАТ
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 19 ( преди 2 месеца )
    "анонимен ( преди 3 часа )Типичен пример как работи пропагандата - може да обърне дадена информация диамертално. Само трябва да се спомене думата експерт и да се засегне тема, която има много хейтъри и воала! - лепят се като муха на мед." Точно така работи пропагандата - първо си отглеждаш пълни неграмотници, като ги убеждаваш че мислиш за тях и те няма нужда да упражняват това сложно упражнение наречено мислене, после ги лъжеш като изопачаваш реалността, а те ти ВЯРВАТ ВЯРВАТ ВЯРВАТ ВЯРВАТ В ...
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Ти сериозен ли си? ( преди 2 месеца )
    Не ми казвай че вярваш на този пасквил, който се опитва да ни убеди, че Санди Мънро бил разочарован от пикапа и не го препоръчва? Не случайно попитах антиелектриците които на практика няма доста YouTube и не могат да изгледат дори 10 сек. клип на български език, какво се разбрали от клипа. По подразбиране не могат да го гледат но дори да можеха не знаят английски и ще е преразказ по картинки. Почти няма вярно изречение в цялата статия. Цялата е пълна измислица и няма нищо общо с казаното в клипа
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Моля за инфо ( преди 2 месеца )
    Ако няма странични огледала, тогава какво точно са тези триъгълни черни елементи в предния край на вратата? За какво служат, що за инженерно решение са?