IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat ще слага по спешност бензинови мотори на електрическия 500

Причината за този доста странен ход се крие в нови европейски изисквания за киберсигурност

Fiat ще направи нещо безпрецедентно, като започне да преоборудва новия електрически Fiat 500 с... бензинови двигатели, твърдят сериозни източници на вестник Il Corriere della Sera. От компанията са изпратили писма на своите доставчици дали могат да покрият нуждите от вдигане на производството до 175 000 автомобила на година във фабриката в Мирафиори.
  
   
Fiat 500
  
    
Това означава увеличение с почти 100 000, тъй като миналата година в завода край Торино са направени  77 260 автомобила. Нарастването ще е изцяло за сметка на планираните нови бройки с бензинов мотор. В италианския завод на Fiat се прави новото поколение на 500, планирано само като електромобил, докато бензиновият 500 е от старата генерация и се прави в Тихи, Полша.  Но сега електромобилът ще получи ДВГ заради новите изисквания за киберсигурност на ЕС. Поостарелият бензинов 500 не отговаря на тях и адаптирането му би струвало по-скъпо, отколкото да се използва по-новата платформа на електромобила, която вече ги покрива.

Същите нови изисквания ще сложат скоро край на продажбите на Porsche Macan и 718 Boxster/Cayman в Европа.

Бензиновата версия на 500 е от фундаментално значение за Fiat. Общо 173 187 бройки на Fiat и Abarth 500 са продадени в Европа миналата година. От тях, забележете, 108 943 са с бензинов мотор. Фирмата се старае всячески да вдигне продажбата на електрическата версии, които вървят под очакванията. Това принуди фабриката в Мирафиори да мине на редуцирани смени, като дори се появи заплахата от временно спиране на производството.
  
  

  

0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Странен ( преди 1 месец )
    Карам стило 650000 км никви проблеми колата е важно да се кара
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 16: И от тия 204 конски сили ли и идва надеждността на Киата? Тук е всеки хвали това което кара или най просто нашто гардже е най хубавото. Колко Фиата си карал 10 или 20 досега?
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 15: Викаш пешовата или с автобуса е по добре?
  • #16
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Норге ( преди 1 месец )
    Да хвалиш Фиат е все едно да хвалиш Опел или Джуган!У лево! Ситроена вози най-меко и добре,ама тия хидравлики..май.ко мила.Истината е или корейско или японско.Аз съм с киа соул.Електрическа.204 конски сили
  • #15
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Норге ( преди 1 месец )
    Купи си Фиат,да те е ЯД! Два фиата имаше бащата лека му пръст.Постянно проблеми.Полски и Регата дизел.Мъка с тая електроника и бушони все горяха.Зимата на тая газ полския нямаше палене.Вечно бутах.За предници и части не ми се говори.Никога няма да си купя фиат през живота ми.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #9 много добре сме разбрали - ти не разбираш какво коментираме. Да ти преведа: - на теория трябва да спират двг производството и да увеличават ел. Те пренасят ДВГ в завода за електрички за да продължат да правят двг в големи количества и да са "съвместими" с новите изисквания. Т.е. хората търсят двг а не ел. и фиат нямат избор освен да се гънат по търсенето.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 месец )
    Няма начин да остане криптирано за дълго време. То за професионалния софтуер не могат да го направят сигурен и минаха на облачни услуги, за да нямаш неплатен достъп до него. И с колите ще е така. И сега има разни криптирания на частите в колите, но се "учат" и заработват заедно. Виж само Тесла - щом там може, какъв е проблема за всеки друг производител да се случи.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 8чката ( преди 1 месец )
    Предполагам, няма да има чип тунинг и да си "отключваме" нагреваеите седалки повече ... ех, докато някой 15 годишен не ги хакне.
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Мерси брат ... ( преди 1 месец )
    До 8 - Поредното ненужно вмеателство в живота на хората. Преди имах приятел, който имаш custom driver за няколко принтера и като го инсталира, а познай - Оригинална боя изкарваше 2 пъти по-дълго, а псоле приемаше касетки от всякакви производители, а дори и от собствените, изкарваше по ТРИ пъти повече. Един ден ми каза, че всичките такива, дето били към машина с Windows, без разрешенеи на потребителите, им направили update и вече само критирани ъпейти приема. Мега анти консуматорска практика!
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Едно плюсче за N8 ( преди 1 месец )
    Благодаря за информацията,