fallback

Hertz изгони шефа си, задето поръчал 100,000 Tesla

Компанията се чуди какво да прави електромобилите си, които клиентите подчертано избягват

През 2021, току-що излязлата от тежко финансово затруднение Hertz направи огромен залог за електрическото бъдеще, като поръча 100,000 електромобила от Tesla. Това решение се оказа толкова катастрофално, че в крайна сметка доведе до принудителната оставка на главния изпълнителен директор на компанията Стивън Шер тази седмица.                Опитът от последните години показа, че клиентите нямат особено желание да наемат електрически автомобили, за да не си създават главоболия със зареждането им. В същото време колите на Tesla се оказаха значително по-скъпи за поддръжка от всички конвенционални модели, с които разполага Hertz. Накрая компанията се принуди да анулира последната част от поръчката си, както и планираната покупка на електрически автомобили Polestar, и да обяви за продажба 20,000 от своите Tesla на много ниски цени. Акциите на Hertz, които навремето поскъпнаха драматично след обявяването на "електрическия" курс, сега се търгуват за едва 20% от стойността си през 2021. Затова и Шер бе принуден да се оттегли от поста.

Необичаен е и изборът на неговия наследник: Джил Уест, доскорошен ръководител в Cruise, поделението за автономни автомобили на General Motors. Самата Cruise се оказа голямо разочарование, след като бе принудена да прекрати тестовата си програма в Калифорния.

Важно е да уточним, че американският Hertz е съвсем различна компания от международния, който е представен в България чрез гръцкия си франчайз.       

 

fallback
  • #50
    Кольо ( преди 7 месеца )
    Това е много дълга и сложна тема, за която аз не съм достатъчно компетентен да коментирам. Мога да спекулирам разбира се, но не виждам как в близкото бъдеще (20години) електрическите автомобили ше заменят конвенционалните. Не искам да влизам в подробности защото ще е много дълго писане. Това не означава че те нямат плюсове. Просто към момента имат повече минуси
  • #49
    Кольо ( преди 7 месеца )
    Без да знам каква е истината и само си мисля на "глас" и спекулирам, случая с Hertz, както често се случва със големите компании най вероятно е GREED(алчност). Човека сключил сделката с Тесла е прибрал огромна комисионна, в личната си сметка. Това не означава, че не е вярвал в същото време, че това е правилната сделка за компанията. Но както казваш, ситуацията се сменя. Тала че възможно е ситуацията да се смени и с електричките и да се окаже голям electricgate - също като dieselgate.
  • #48
    До 45 и 46 ( преди 7 месеца )
    Господин много Ников злобар. Защо всички сте съгласни с мен, че бъдещето е на електромобилите и нямате аргументи че това няма да се случи, Но въпреки това ми казвате че не съм прав?
  • #47
    До 43 ( преди 7 месеца )
    Важното е че си доволен, а не хейтиш по собствения си избор. Обмислил си покупката предварително, а не започваш да разсъждаваш чак когато си я купил като един антиелектрик тук и както Херц, които не са обмислили покупката си предварително И не са си направили сметката, като са имали нереалистични очаквания на база вярвания, манипулативни статии и най-вече информация и препоръки от търговеца на kia. Сякаш ще му каже недостатъците А няма да наблегне само на предимствата.
  • #46
    MythBuster=idiot ( преди 7 месеца )
    *** каняк,изпрати на Hertz някой клип на Дани или ергена вместо СиВи,ще те одобрят веднага.Тичай на Козяк за виза.
  • #45
    MythBuster=idiot ( преди 7 месеца )
    *** каняк,кандидатирай се за шеф на Hertz.Ще имаш възможност лично да ги убедиш,че са сбъркали да се откажат от Тесла.Кажи им за навесите с фотоволтаични панели,на които ще зареждат безплатно.Разскажи им как ще се покрие инвестицията само за една две години.
  • #44
    Кольо продължение на ( преди 7 месеца )
    Също така уважавам времето си - забравих да го добавя в последния ми коментар
  • #43
    Кольо до 43 ( преди 7 месеца )
    Има истина в това което казвате, но аз съм обикновен и практичен човек който уважава труда и парите си. Не залагам на "вълни" в очакване на "златната среда", а на нужди, опит и репутация. В моя случай това е Хибрид на Тойота/Лексус
  • #42
    До Кольо ( преди 7 месеца )
    Всичко което си изброил е в следствие на нереалистични очаквания заради емоционална необмислена покупка. Няма лоши автомобили, има неподходящи за конкретната ситуация. Въпреки съществуването на автомобили, конете все още не са изчезнали. Въпреки съществуването на винтоверти и винтове, все още се продават тесли и пирони. Това че през нощта температурата е паднала под нулата, не означава че на следващия ден няма да пекне слънце да плажуваш и да хващаш тен. Днес цените са се вдигат, утре ще паднат
  • #41
    До 40 ( преди 7 месеца )
    До 2 ( преди 17 часа )Всеки инженер разбра статията. Затова очакваме агитката антиелектрици, които се пишат инженери и професори, да обяснят на тези които не са разбрали. Ако (когато) не успеят, утре аз ще обясня. Но нека ги оставим да блеснат най-накрая и да покажат, че наистина са инженери. Това дори не е в моята специалност и няма да мога да използвам термини, както биха го направили истински инженери по тази специалност, като тях. Нека поне веднъж и те бъдат полезни с нещо различно от обиж ...
fallback
Последни