fallback

Hertz изгони шефа си, задето поръчал 100,000 Tesla

Компанията се чуди какво да прави електромобилите си, които клиентите подчертано избягват

През 2021, току-що излязлата от тежко финансово затруднение Hertz направи огромен залог за електрическото бъдеще, като поръча 100,000 електромобила от Tesla. Това решение се оказа толкова катастрофално, че в крайна сметка доведе до принудителната оставка на главния изпълнителен директор на компанията Стивън Шер тази седмица.                Опитът от последните години показа, че клиентите нямат особено желание да наемат електрически автомобили, за да не си създават главоболия със зареждането им. В същото време колите на Tesla се оказаха значително по-скъпи за поддръжка от всички конвенционални модели, с които разполага Hertz. Накрая компанията се принуди да анулира последната част от поръчката си, както и планираната покупка на електрически автомобили Polestar, и да обяви за продажба 20,000 от своите Tesla на много ниски цени. Акциите на Hertz, които навремето поскъпнаха драматично след обявяването на "електрическия" курс, сега се търгуват за едва 20% от стойността си през 2021. Затова и Шер бе принуден да се оттегли от поста.

Необичаен е и изборът на неговия наследник: Джил Уест, доскорошен ръководител в Cruise, поделението за автономни автомобили на General Motors. Самата Cruise се оказа голямо разочарование, след като бе принудена да прекрати тестовата си програма в Калифорния.

Важно е да уточним, че американският Hertz е съвсем различна компания от международния, който е представен в България чрез гръцкия си франчайз.       

 

fallback
  • #30
    Кольо ( преди 7 месеца )
    Аз само се забавлявам тук. Нямам много работа днес. Обичам да се информирам за всякакви автомобили. Също така обичам да коментирам. Уважавам мнението на всеки.
  • #29
    Кольо ( преди 7 месеца )
    Всъщност отворих този клип и напълно загубени 11 секунди от живота ми. Не разбирам какво показва/доказва. Всеки може да качи видео в youtube.
  • #28
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    МитЕ, те "гениите" винаги са неразбрани.Повечето завършват земния си път в усмирителна риза.
  • #27
    Кольо ( преди 7 месеца )
    Може би не съм достатъчно умен, ама не разбирам какво е да си анти-електрик. Всеки гледа възможностите и потребностите си....оп Sorry, да не пропусна така наречените "гъзари" които нито имат нужда, още повече възможност, но коне и екстри да има.... Та...някой хора имат възможност да притежават електрически автомобил, други също имат възможност, ама не искат, трети не разбират технологията, четвърти просто инфраструктурата не им позволява, итн..... всеки си има причина - това не е анти......
  • #26
    До 23 ( преди 7 месеца )
    По същата причина по която не ми отговарят на инженерните, математическите и дори логическите въпроси. Нито могат да гледат клипове нито да разберат какво ги питам. Например ако сега ги питам щом 20 000 са част от техните автомобили, има ли някаква логическа причина да смятат че Херц са купили 20 000 тесли? Ако бяха разбрали В статията която коментират нямаше да задават толкова глупави въпроси. Ако можеха да гледат клипове, щяха да ги гледат повярвай. Минимум от любопитство и причина да се зая.
  • #25
    анонимен ( преди 7 месеца )
    ама много ви се моля, резидентния теслю няма толкова хапчета
  • #24
    РУК ( преди 7 месеца )
    Митичке,не си прави труда да ми снимаш клипове и да ми пращаш линкове.
  • #23
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    МитЕ,защо смяташ,че някой антиелектрик ще прояви интерес към клиповете ти,с които нищо не доказваш.
  • #22
    Тест за антиелектриц ( преди 7 месеца )
    В коментар 16 съм задал видео въпрос към всички антиелектрици инженери и професори. Който всъщност е един единствен който няма достъп до YouTube и това ще е доказателството. По закона на вероятностите няма никаква вероятност толкова много години да вярват във вечния двигател, да не могат да смятат проценти и да не правят разлика между мощност и енергия и за капак всички да нямат достъп до YouTube и да не могат да изгледат 10 секунден клип. Дали са много или един?
  • #21
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Докато не направят процеса по зареждане съпоставим като време и удобство със ДВГ няма как да се ползват за рент-а-кар. Едно е личен автомобил и адаптирането към мрежата / времето за зареждане, съвсем друго е на човек който не е пипал електричка да му връчиш една и да се чуди къде се пъха кабела.
fallback
Последни