IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

От Xiaomi до Sony: Кои технологични гиганти пускат свои коли?

Apple се отказа от своя проект за автомобил, но повечето конкуренти са далеч по-напреднали

Според Bloomberg и New York Times проектът Apple Car, електрическата кола на Apple, е прекратен. Това беше амбициозна инициатива, която погълна десет години и един милиард долара инвестиции от компанията.
  
  
appple
  
   

В началото на 2020 г. шефовете на Apple са тествали прототипа на Apple Car - бял миниван със стъклен покрив, плъзгащи се врати и четири седалки. Очакваше се той да бъде пуснат на пазара до пет години с гигантски екран, мощна звукова система и накланящи се седалки. Но най-иновативната функция би била автономното шофиране от ниво 5 , базирано на специална операционна система, облачни услуги, без волани или педали. Само контролер или приложение за iPhone за ръчно управление при ниска скорост или в случай на спешност.

Bloomberg разкри още, че Apple са мислили да купят Tesla или да сформират съюз с Mercedes, BMW, Ford, Volkswagen, McLaren и други марки, но без да успеят. Следователно проектът Apple Car се провали поради липсата на опитен автомобилен партньор и технологичното предизвикателство за създаване на напълно автономно превозно средство без волан или педали. Но други големи технологични компании гледат с голям интерес към сектора на електрическите автомобили.
  
     
Технологичните гиганти, които правят коли (ГАЛЕРИЯ):


        
 

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Докторът ( преди 8 месеца )
    Ключовото слово е "ако". Ако колите станат летящи, наземните коли ще станат малцинство.Освен това, да вярваш на китайци, означава да не уважаваш себе си.Китайците лъжат за абсолютно всичко и техният пробег трябва да се дели минимум на две. 800 км / 2 = 400км макс
  • #2
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    "Разполага с батерия, която гарантира автономност от 800 км и която може да се презареди до 28% само за 5 минути. " Ето това като стане масово в комбинация с пониски цени и възможност за връщане на енергия в мрежата, всички предимства на ДВГ се изчерпват и остават само недостатъците.
  • #1
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Откъдето и да го погледнеш, само китайците напредват на този фронт и затова 100-годишните са паникьосани и опитват да си купят малко време с отлагането на евро 7. После вероятно ще направят последен отчаян опит да отложат и забраната за продажби на ДВГ през 2035. Дали ще има смисъл?