IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дилър на Porsche финтира Мъск, направи луди пари от Cybertruck

Ford също се сдоби с новото чудо на Tesla, но само за да разгадае тайните му

Ако кажем, че  Tesla Cybertruck предизвика сензация, значи пестим думите. Фурорът е толкова мощен, че вече има баровци, които са платили близо $250 000 за чудото на Мъск. Повече от двойно повече от това, което колата е струвала на първия си собственик като чисто нова.
 
 
Тесла, Мъск, Tesla


В Tesla го очакваха и за да избегнат спекулации с модела, включиха клауза, според която собствениците нямат право да продават своя Cybertruck през първата година. Освен ако компанията на Мъск не даде своето разрешение, тогава тя сама изкупува обратно колата или плаща неустойка от $50 000 .
Въпреки това вече има няколко Cybertrucks, които смениха собственика си на тлъсти цени. Компанията GimetheVIN, която търгува само с компании и дилъри, продаде един брой наскоро  онлайн за $244 000.

Най-любопитното е, че човекът, който е платил допълнително $120 000 над новата продажна цена за Tesla Cybertruck Foundation Series, не е особен фен на Илон Мъск. Нещо повече, той е официалният дилър на Porsche за Южен Орландо, Флорида.

Този факт предизвика спекулации, че го е направил в името на немския концерн. Така Porsche ще може да отвори Cybertruck и да види всичките му тайни. Самият Илон Мъск, след като изрично похвали инженерите на Porsche, заяви: „Когато го разглобят, ще открият много нови технологии.“

Производител да купи автомобил на конкурент, за да се опита да разгадае тази или онази функция, е обичайно за цялата индустрия. Всъщност, не само при автомобилите, известно е като обратно инженерство. Honda, например, купи няколко Ferrari и Porsche по време на разработването на второто поколение  NSX. Тогава Porsche го приеха с хумор. Но брандовете го правят анонимно -  с участието на „сламен“ човек или фирма. Тук обаче е изненадващо, че официален дилър започва да купува на търг Cybertruck.

Но вече не е толкова чудно, защото няколко дни по-късно Cybertruck Foundation Series се продаде на страницата на Porsche Center в Южен Орландо за $289 999 и с по-малко от 120 км на брояча. Така тзи дилър направи хубава печалба от над $45 000. 

Може Porsche да се сдобили с Tesla Cybertruck, но едва ли. Днес няма как да разберем. Просто дилърът е видял бизнес възможност и се възползва от нея.
От друга страна, поне една марка е получила Cybertruck за обратно инженерство. Става дума за Ford. Cybertruck е забелязан в тестовия център на марката близо до Детройт.

Джон Клей Улф, собственик на посредника GimetheVIN, призна, че колата за Porsche не е първият Cybertruck, който неговата компания е закупила. И няма да е последният. Друг Cybertruck е бил изтъргуван в деня преди приключването на търга. Слуховете предполагат, че този купувач е точно Ford и са платени $250 000. Нещо, което Илон Мъск, не пропусна да отбележи. „Заслужава си“, тържествува ексцентричният милиардер.

 

0 от 500
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Убиецът на Никове ( преди 9 месеца )
    Ето и точната дата на която съм убил инженер Радев и съм присвоил самоличността му според неговите клонинги адреналинки с много никове " #408 РадевПробвах влачене на 5 скорост на равен път.Под 1200 оборота не можах да падна почна да придърпва.Скорост 45-50 км в час.Разход 2.5 л\100 км при десетина километра пробег". 22:47 16.09.2020.... Ето оттук нататък според адреналинките, вече аз с Ник Радев започвам да пиша за Perpetuum mobile. Това било от последния му истински пост!
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Не ми трийте коментара. Мога да дам цитати как след като през 2020 година инженер Радев е починал, според Турбо по средата на 2021 същият този инженер Радев работи като инженер в завод и изкарва луди пари от знанията си. През 2022 с друг адреналински Ник се оказа че инженер Радев не работил в завод а от години преподавал като професор. Чак през февруари месец 2024, се оказа, че бил починал точно след като каза, че е карал peugeot-то си с 2,5 л на 100, а аз съм му бил откраднал самоличността.
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До адреналинките ( преди 9 месеца )
    Преди да обясните колко лесно се огъва неръждаема ламарина, първо проверете каква е целта на студеното валцуване. Химичния състав на сплавта си остава същия. Въпреки това физичните свойства се променят драстично. Дали може да се направи дълбоко изтегляне на студено валцована ултра твърда ламарина или е логично това да се прави с пластични материали? Ако въобще можете да си изключите режима антимислене и антилогика, господа и госпожи адреналинки на свети Радев, Мир на праха на ника му.
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 14 ( преди 9 месеца )
    За 168 път но не за последен повтарям че между алпака и неръждаема ламарина разликата е като между бронз, ЦАМ и мед. Все е медна сплав, ама не съвсем. Да не говорим, че пикапа е изработен от 3мм ултра твърда студено валцувана 14 x неръждаема ламарина , която не може да се огъва, защото чупи машините, заради своите stiffness и spring back effect, които първоначално си преведох в буквален превод като еластичност. Още преди 3 г. си признах грешката, но хейтърите продължават да се подиграват!
  • #16
    7 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 9 месеца )
    Абе и какъв е тоя myth, за който постоянно пишете бре:)))) аз такъв не виждам хахахахаах
  • #15
    6 rate up comment 4 rate down comment
    VAYK ( преди 9 месеца )
    Като се има пред вид неудачната платформа на ФВ групата за джипки, ще има да гледат доста ...и тъжно:)))))
  • #14
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    МитЕ, хромникеловата стомана се обработва лесно,разгледай мифката у вас, изработва се с дълбоко изтегляне,ако ти говори нещо метода.За десет години мифката у дома няма едно петънце ръжда.За Кибертрък един месец е достатъчен за да ръждяса.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Имам един въпрос към знаещите. Медна ламарина може ли да корозира? Нали уж казват, че е вечна?
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До 12 ( преди 9 месеца )
    Я погледни през терасата да кажеш и световните тенденции както обикновено правиш. Колко електромобила видя през терасата? Колко зарядни станции? Колко от тях бяха заети? Ето световният анализ на автомобилния пазар на електромобили драги зрители. Както и състоянието на зарядната инфраструктура. Ако не можеш да ги видиш през терасата значи не съществуват никъде по света. Кажи сега как огъвате неръждаема стомана в цеха и да приключваме шоуто за зрителите. Прати и CV в Тесла, да им обясниш как.
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    МитЕ, сутрин се бръсна с ножче с надпис stainless steel, което не ръждясва.Мъски работи с нискокачествена неръждаема стомана.