IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault залага на нова стратегия - ще продадава ЕV и ДВГ заедно още 10 години

Френският производител реагира на забавянето на продажбите на електромобили

Само преди 2 години главният изпълнителен директор на Renault - Лука де Мео, прогнозира, че към края на десетилетието европейската гама на френския производител ще се състои предимно от електрически превозни средства.


Renault


Нещата обаче се променят и сега става, че компанията няма са „сложи всички яйца в една кошница“, като в обозримо бъдеще - поне през следващите 10 години, ще продължи да предлага автомобили с ДВГ заедно с електрически модели. Новата стратегия беше разкрита от изпълнителният директор на марката Renault - Фабрис Камболив.

Говорейки пред Automotive News Europe на международното автомобилно изложение в Женева, топ-мениджърът беше категоричен, че Renault ще предлага едновременно електромобили и модели с ДВГ, но с хибридна технология, във всеки сегмент на пазара.


Renault 5 E-Tech Electric


„За мен изобщо не става въпрос да преминем изцяло на електричество през 2030 г. – ние ще следваме тенденциите с две много конкурентни предложения в нашата гама, като те ще бъдат от двата вида - електромобили (EV) и ДВГ“, коментира Камболив.

Новият пазарен подход ще позволи на Renault да отговори на пазарните тенденции от последните месеци, които показаха значително забавяне на продажбите на електрически превозни средства. Французите, подобно на други производители - като Toyota, например, са категорични, че клиентите са най-важното в случая и пазарът трябва да следва техните желания и възможности.


0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Пак са те излъгали с някоя кликбейт заглавие като онези за с падащите продажби на електромобили при продадени 78% повече бройки в сравнение с миналата година. Същото е и с вдигането "вдигането на цената на тока" щяло да отпадне нощната тарифа, а средната цена, която сега е 19 ст, щяла да се вдигне с 5% на 20 ст. Това откъдето и да го погледнеш си е намаление на тока. Ако досега токат на зарядните станции беше 35 ст, с 10 ст печалба, би трябвало да падне на 30 ст със запазване на печалбата
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    2ри, в немско отдавна е спорно дали на ток по евтино. Сега от април вдигат и битовия ток с 20% (за станциите незнам), няма дотации, свършиха и други далавери, нещата почват да натежават доста към ДВГ. Може да намалят цените на зслежалите ел. коли за да ги разкарат само.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Няма "пазарен принцип". Всичко е "ние решваме", основно, защото "правителството натиска". И аз искам Тесла, уж щотона ток било по-евтино, ама нали гледам - нощната отпада, токащял да стане 40 стотинки, а на ЕВН зарядните ми взиамт лев на килот, даже и за минутите искат стотинки. То в един момент, особено за извънградско, ще се иззравни с дизела, като цена.
  • #1
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Няма как една крайност да е правилна. Никой не може да каже какво ще се продава през 2030 година. Особено пък след всичко което се случи през последните три-четири години и никой не можеше да предвиди. То не бяха корона кризи, то не бяха енергийни кризи, то не бяха икономически кризи, то не бяха войни и кризи с чиповете. Да кажеш че ще продаваш само ДВГ като toyota или че ще спреш да продаваш ДВГ като голяма част от останалите си е глупаво отвсякъде. Пазарът решава.