Докато се подготвя новият сезон на Европейската програма за оценка на новите автомобили (EuroNCAP), организацията обобщи някои по-любопитни факти от миналогодишните тестове. Междувременно EuroNCAP работи усилено по изцяло новата си методика, която ще започне да се въвежда в краш тестовете още от догодина. Главната причина за идването й е, както обясняват експертите, драстичното повишаване на средното тегло на автомобилите, продиктувано най-вече от електрификацията.
15 любопитни факта от най-новите тестове на EuroNCAP (ГАЛЕРИЯ):
Най-добрият: Volkswagen ID.7
Заради твърде малкия брой тествани автомобили, EuroNCAP не връчва традиционните си награди по класове - Best in Class. От 18-те изпитани модела през миналата година, с най-висока обща оценка е Volkswagen ID.7, който изпреварва със съвсем малко китайския NIO ET5.
Заради твърде малкия брой тествани автомобили, EuroNCAP не връчва традиционните си награди по класове - Best in Class. От 18-те изпитани модела през миналата година, с най-висока обща оценка е Volkswagen ID.7, който изпреварва със съвсем малко китайския NIO ET5.