IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Mazda6 ще предлага избор от 5 двигателя

Следващото поколение на седана излиза на пазара догодина

Японският производител Mazda системно разширява своята линия CX с надлъжно разположен двигател и задвижване на задните колела. Започна с пускането на кросоувъра от среден размер CX-60 през 2022 г., а тази година към него ще се присъедини и CX-80, който ще получи три реда седалки. Марката обаче не е забравила и седаните си, като новото Mazda6 ще излезе на пазара догодина, съобщава BestCarWeb.


Mazda6


Първоначално се предполагаше, че новата „шестица“ ще бъде първият модел от семейството CX, но изглежда ситуацията се е променила. Mazda все още предлага сегашното поколение на седана на редица пазари, докато наследникът ще бъде насочен основно към Северна Америка. И той ще трябва да затвърди имиджа на марката като премиум-производител, тъй като това не може да стане само с гама от кросоувъри.

Японското издание публикува и някои характеристики на новата Mazda6. Размерите на седана ще бъдат дължина от 4900 мм, широчина - 1890 мм и височина - 1450 мм, с междуосие от 2870 мм.


Mazda6


Новият седан ще се предлага с избор от 5 задвижващи агрегата. Те включват plug-in хибридно задвижване, базирано на 2,5-литров, редови 4-цилиндров бензинов двигател. Ще има и дизелова версия с 3,3-литров турбо двигател и „мек хибрид“, базиран на същия турбодизел. Специално за американския пазар ще се появи и 3,3-литров, редови 6-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, заимстван от CX-90.

Мощността на следващата Mazda6 ще варира от 185 до 267 к.с. Скоростната кутия е 8-степенна автоматична. Задвижване - задно или на всички колела. Приблизителната цена на новия модел ще бъде между 30 000 и 43 300 долара.


0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ггг ( преди 3 месеца )
    Вземете си сх30 супер за каране, само дето може още 50 коня да и сложат ,ама с тез камери подлудиха хората,,,решил съм да си взема яхта да ги видя в морето каде ще ми слагат камери
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Дръндрън ( преди 3 месеца )
    Мазда 6 комби - общо тегло 1500кг ! Това означава, че караш голям, конфортен автомобил с 300кг надолу от конглокетните модели на различни марки коли. Помислете първо за това и след това давайте оценки
  • #11
    1 rate up comment 8 rate down comment
    до Аз ( преди 3 месеца )
    Просто си от групата, описана от #1. Нали разбираш, че си силно пристрастен? Ако беше прав, никой дори нямаше да помисля за друга марка. Много си далеч от истината. Доказателство - почти никой не купува Мазда. Още едно доказателство- смяташ, че "японска" е физическа характеристика на автомобила. Браво, японецо! Успешно вдигна средния интелект на феновете на Мазда с -20. А, още нещо - аз също съм (бивш) собственик на Мазда Скайактив. Само че не слугувам на марки и съм обективен.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    777 ( преди 3 месеца )
    Този автомобил в България ще струва два пъти повече.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това от снимките изглежда много приятно. За съжаление вероятно не е това което реално ще се появи, а интерпретация.
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 3 месеца )
    Не знам как са новите Мазди като механика, но аз съм карал известнво време една Мазда 3, 140 или 150 к.с. Беше невероятна и наистина возеше малко по-твърдо. Имаше и чудесен багажник, в който можеше да се вкарат обемни товари, като не съм се вълнувал от теглото им. Интериора беше функционален, но скучен. Това на мен лично не ми пречи.
  • #7
    3 rate up comment 15 rate down comment
    до Аз ( преди 3 месеца )
    Просто си от групата, описана от #1. Нали разбираш, че си силно пристрастен? Ако беше прав, никой дори нямаше да помисля за друга марка. Много си далеч от истината. Доказателство - почти никой не купува Мазда. Още едно доказателство- смяташ, че "японска" е физическа характеристика на автомобила. Браво, японецо! Успешно вдигна средния интелект на феновете на Мазда с -20. А, още нещо - аз също съм (бивш) собственик на Мазда Скайактив. Само че не слугувам на марки и съм обективен.
  • #6
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Аз ( преди 3 месеца )
    Редно е компетентните коментари да са от хора, които карат Мазди и са натрупали истински впечатления! Тук има мнения за спирачки, двигатели. Просто да се чудиш Аз карам Мазда от 5 години- пъргава, японска, икономична, двигатели Скайактив-собствено ноу хау.Спирачки - уникални, най- добрите от всичко , което съм имал, окачване -топ купе- лукс.
  • #5
    3 rate up comment 16 rate down comment
    до 1 ( преди 3 месеца )
    Уцелил си в десетката. Мазда е една от най-лъжливите компании, затова вече десетилетия не може да си увеличи клиентската база. Уж е по-спортно насочена, а спирачките на всичките и модели са трагични, а двигателите са слабички. Окачването е много интересно - вози твърдо, за да имитира спорт, но реално в завок се предава при поразително ниски скорости и не може да държи гумите залепени на пътя, дори при леки неравности.
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до 3 ( преди 3 месеца )
    Колкото и да те кефи, няма да изглежда така. Това е просто журналистическа интерпретация.