IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda добавя мощност на новия си 6-цилиндров двигател

Очаква се, че 3,3-литровият турбомотор ще достигне 400 к.с.

Японският производител Mazda пусна два нови SUV в Северна Америка - CX-90 и неговият малко по-различен близнак CX-70. Те са оборудвани с нов редови 6-цилиндров двигател, който осигурява мощност от 280 к.с. в стандартния си вариант и 340 к.с. за версиите S, като и в двата случая се съчетава с 8-степенна автоматична скоростна кутия.


Mazda CX-70


Двата SUV-модела имат еднакъв размер на каросерията, като CX-70 разполага с 5 места в салона, а CX-90 може да побере 7 човека. Всичко това е съчетано с достатъчно пространство в интериора и багажното отделение, като за салона са използвани материали от висок клас.

Според последните информации Mazda подготвя купеобразна версия на CX-70, която определено ще има спортна насоченост и което е по-важно - при нея мощността на 3,3-литровия турбомотор ще бъде увеличена. Това беше признато от един от шефовете на подразделението на Mazda в Северна Америка - Джон Левърт.


Mazda двигател


„По отношение на производителността тези редови 6-цилиндрови двигатели имат сериозни възможности. Това, което виждате в момента, е само първата стъпка. Искаме да увеличим производителността, като това ще със сигурност ще се случи", коментира Левърт в интервю за AutoGuide.

В случая 3,3-литровият мотор на Mazdaе по-голям от редовите 6-цилиндрови двигатели, предлагани от BMW и Mercedes-Benz, така че достигането на 400 к.с. изглежда напълно реално. Още повече, че японският производител призна за разработката на заместник на Mazda6, като това отново ще бъде седан, който бъде спортно ориентиран. И такъв мотор идеално би му прилягал.


0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До №6 ( преди 2 месеца )
    Ще избера лукса, красотата, емблемата и надеждността на ДВГ Mazda пред вашите микровълнови печки всеки ден от седмицата. Вероятно карате 20 годишен варел, който ускорява от 0 до 100 за 15 секунди като повечето хора, които коментират тук, така че нямате право, база или знания да правите тези безсмислени коментари. Улиците не са F1 и колите не са просто ускоряващи машини. Повечето хора, като 95% + от населението, не се нуждаят от коли, които са по-бързи от 6-8 секунди и никога няма да се нуждаят
  • #6
    0 rate up comment 14 rate down comment
    Последния софиянец ( преди 2 месеца )
    А повечето електрички са повече коне и в пъти по-бързи от тая Мазна :)
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    мазна ( преди 2 месеца )
    3.0 литровия битурбо еко бууст на Форд и сега е 410к.с.! За Мерц и БМВ да не говорим.
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Георги ( преди 2 месеца )
    Точно така, аз поради тази причина си взех Мазда 2022 г. модел. 2.0 бензин атмосферен мек хибрид по равно със 120-130 моментния разход е под 5/100. Нищо общо с новите малолитражни, има си тяга.
  • #3
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 2 месеца )
    Ах ах ах моторът на Мазда по голям от на Мерц. и БМВ. Мазда остана като островът на спасението. Вече двигател по голям от бутилка минерална вода е екзотика извън щатите. Тук ни продават 2+ тона коли с 1.6, макс. 1.8 двигатели. Че то колко душичка носи това двигателче ча да дърпа СУВ?! Тя песничката му е изпята още преди да е стигнала до припева. Мъъкааа! Браво на Мазда, единствената марка дето не се потдава на джендърските глупости. Че и предлагат още нормални коли с ръчка. Браво!
  • #2
    27 rate up comment 0 rate down comment
    Отг. до #1 ( преди 2 месеца )
    Мазда никога не е предлагала и не предлага към днешна дата три цилиндрови недоразумения, дори и за европейския пазар.
  • #1
    25 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    ... а за ЕС за същите пари 1.3, 3 цилиндъра. Ама нали тука трябва да сме Еко-меко... а останалите се заливат от смях, на Брюкселската простотия.