IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Mazda CX-50 се оказа... братовчед на Toyota RAV4

Японският SUV получи хибридна версия, която би имала успех в Европа

Стратегията на Mazda в SUV-сегмента е доста объркваща. В Европа, например, се продава Mazda CX-60 и съвсем скоро ще бъде представена Mazda CX-80. Тя ще бъде почти същата, но ще предлага място за 7 пътника. В същото време американците се радват на Mazda CX-90, като скоро ще се появи и по-малката Mazda CX-70.


Mazda CX-50


Японците обаче дължат успеха си при SUV-моделите най-вече на Mazda CX-5, която се продава успешно по цял свят. Въпреки това, слуховете за нейното пенсиониране не стихват, като дори се спекулира, че мястото на CX-5 в гамата на марката ще бъде заето от представената през миналата година Mazda CX-50.

Засега тези информации не са потвърдени, но е факт, че компанията-производител залага много на новия модел. Досега той се предлагаше с 2,5-литров двигател с атмосферно пълнене, както и с 2,5-литров мотор с турбо. И двата агрегата са свързани със система за задвижване на всички колела i-ACTIV AWD и автоматичната трансмисия.


Mazda CX-50


За да привлече клиенти, търсещи по-нисък разход на гориво, Mazda CX-50, моделна година 2024, получи хибридна версия, която би имала успех в Европа. Най-любопитното е, че тя използва същата задвижваща система като Toyota RAV4 - комбинация от 2,5-литров бензинов двигател със 178 к.с. и 221 Нм, и електромотор със 120 к.с. и 202 Нм. Скоростната кутия е e-CVT.

Голямото предимство на Mazda CX-50 Hybrid е ниският разход на гориво - 5,1 л/100 км за версията с предно предаване. Вариантът със задвижване на четирите колела (AWD) има декларирани 5,56 л/100 км. На външен вид новата версия се отличава от стандартния модел, докато в интериора дебютира потенциометър, както и нови режими на шофиране.


Mazda CX-50


0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Потенциален маздажия ( преди 3 месеца )
    Някой може ли да обясни,защо в Германия цените на Mazda CX-60 започват от 38 000 евро с ДДС,а в Бг от 100000 лв без ДДС
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Аз I ( преди 3 месеца )
    Аз пък имам втора CX 5, и нямам никакви проблеми. За мен Мазда е бутикова ширпотреба. Вече автомобилите масово са ширпотреба, но Мазда е бутиково производство.
  • #5
    13 rate up comment 17 rate down comment
    до 5 ( преди 3 месеца )
    Не го знам какво кара, но аз имах чисто нова CX-5 и съм съгласен с него. Беше пълна инженерна подигравка. Всичко беше имитация с гръмко име. Компанията е безидейна, заровила се е е в безперспективни ниши и е на практика мъртва.
  • #4
    16 rate up comment 8 rate down comment
    До #3 ( преди 3 месеца )
    Коментар на комплексиран и технически неграмотен пръд..о. *** си кара 30 годишния дръгел и плюе по статиите новите коли!!!
  • #3
    13 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Те мазда отдавна са си умрели. Само от факта че измислят гръмогласни термини и обяснения за някакви елементарни неща трябва да е ясно че са фалирали. Кой обявява разход две цифри след десетичната запетая, или пък обяснява нов цвят с десет изречения и набляга на факта че е спестен 1 кг боя ;), сиреч много обяснения че пестят от боя и я правят тънка. Хибридното задвижване вече от тойота, пуснаха ванкел като рейндж екстендрър щото електричаката им е с 200 км пробег на книга.WTF
  • #2
    9 rate up comment 6 rate down comment
    CVT= на тестис ( преди 3 месеца )
    Това ще е пирон в имиджа на марката .....
  • #1
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Ггг ( преди 3 месеца )
    Най красивата е сх30 само да я направят 200 коня и ето прилична кола за по скромни хора