fallback

Собственици на Tesla Cybertruck се оплакаха от ръжда

Само два дни на дъжда са достатъчни за поява на корозия по пикапа

Производството на Tesla Cybertruck все още е в малки количества, но собствениците на пикапа вече започнаха да се оплакват. Те са категорични, че електрическият им камион бързо губи блясъка си, тъй като по каросерията им, която е от неръждаема стомана, са започнали да избиват петна от ръжда.

Проблемът беше повдигнат за първи път във форума cybertruckownersclub.com. Потребител под името Raxar стартира тема, оплаквайки се, че малко след като е взел новата си Tesla и само след два дни дъжд, по повърхността на пикапа са започнали да се образуват малки петна от ръжда.

„Вчера го взех от Дъблин [Калифорния], като валеше проливен дъжд. Закарах го до Сакраменто и вече има куп малки оранжеви петна по каросерията. Да, те са много малки, но се виждат. Все още не съм мил колата, но тя изкара само два дни на дъжда", пише Raxar.

Публикацията доведе до различни спекулации, тъй като някои членове предположиха, че петната може да не са от ръжда, а от прашец или железопътни стружки от влакови релси. Други смятат, че ръждата може да е причинена от въглеродни стърготини във фабриката. Твърденията на Raxar обаче бяха потвърдени от други собственици, които споделиха подобни истории.

Потребителят vertigo3pc написа, че e получил своя Cybertruck на 1 февруари и e забелязал подобна оранжева ръжда по каросерията. Тя е „документирана“, тоест заснета в опит да се привлече вниманието на Tesla.

„От Tesla ми съобщиха, че имат процедури, при които да действат в такива случаи. те документираха корозията и казаха, че ще ми се обадят след месец, тъй като в момента не разполагат с нужните инструменти за извършване на ремонта", обясни потребителят..

В Tesla явна са били наясно с проблема, тъй като в ръководството за употреба Cybertruck е посочено, че на панелите на каросерията от неръждаема стомана при определени обстоятелства може да се развие корозия, съобщава изданието Futurism. Странното в случая е, че собствениците, които се оплакват от появата на ръжда, са от Калифорния. Това означава, че по на север, където се използва сол по пътищата, това може да се окаже още по-голям проблем.

fallback
  • #12
    Лудория ( преди 9 месеца )
    И още нещо да добавя, което може и да не е вярно. По-долу в коментарите срещнах нещо от рода, че "чистото желязо" бързо ръждясва. Доколкото знам, чистото желязо не ръждясва. Ръждясва това, в което има примеси. Чисто - нещо от рода над 99.99% желязо не ръждясва. Може и да греша, който разбира от материалознание, да сподели.
  • #11
    Лудория ( преди 9 месеца )
    Не разбирам защо се заяждате тук. Всяко ново нещо, което се пусне като продукт, има кусури. С времето те се отстраняват или ако не могат, се спира продукта. Имало ли, нямало ли ръжда, не разбирам. Но всеки, който си купува нещо "не правено" досега, трябва да очаква разни проблеми или радости (по-рядко). Искали са, има ли са пари, експерементират си. Не искат проблеми, купуват си от доказани производители или доказани технологии. Няма изненади, което не значи че няма проблеми, но са по-малко.
  • #10
    Пръдлив ( преди 9 месеца )
    След тоталната липса на образование с която се гордеете всички антиматематици антиелектрици, които ви лъжат че ако тази година са продадени 87% повече бройки от нещо това е срив на продажбите, Как въобще имаш смелостта да говориш за образование? Очевидно ви липсва образование от първи клас в които се сравняват числа кое е по-голямо И кое е по-малко. Дотам изпаднахте. Най-голямата обида на антиелектриците е да обвините някой че може да смята и това е кръвна обида според вас..
  • #9
    Хвалипръц ( преди 9 месеца )
    Клиентите на Лъжлив Нагъл Мъск са алфа тестери на самоделките му. Учудващо е че са толкова много на брой, но това е пряк резултат от повсеместния срив в качеството на образователните системи.
  • #8
    анонимен ( преди 9 месеца )
    По принцип най здравите въглеродни стомани ръждясват повърхностно но не са лесно податливи на дълбока корозия както чистото желязо. Трябва да минат много години за да се пробие дупка. Стандартна неръждаема стомана AISI 304 не може да ръждяса при никакви нормални условия! Не се влияе от солта по пътищата! Може да корозира само при реакция с някой киселини.
  • #7
    Жалко ( преди 9 месеца )
    ... за хората, предполагам че обяснението е " неправилна употреба "
  • #6
    РУК ( преди 9 месеца )
    Тесла пускат на пазара сайбър шглокка за подръжка на блясъка и премахване на ръжда от иначе нераждаваемата стомана! Очаквайте скоро и сайбър ръждопреубразовател!
  • #5
    Гост ( преди 9 месеца )
    Мун40 мити4ен,още една опорка се отече в канала.
  • #4
    Гост ( преди 9 месеца )
    Прехвалената ултра твърда и мега еластична стомана 30 Х разработена от Тесла, ръждясала.Май се оказа най обикновена китайска алпака за мивки.
  • #3
    анонимен ( преди 9 месеца )
    И да не "ръждясва" поддръжката на неръждаемата ламарина е много по-трудна от поддръжката на боята. Всеки отпечатък от пръсти си личи. Ако някой си мисли, че винаги ще му е чист, просто да не си купува такъв пикап или да си го поръча с фолио или да си го облепи след това.
fallback
Последни