fallback

Собственици на Tesla Cybertruck се оплакаха от ръжда

Само два дни на дъжда са достатъчни за поява на корозия по пикапа

Производството на Tesla Cybertruck все още е в малки количества, но собствениците на пикапа вече започнаха да се оплакват. Те са категорични, че електрическият им камион бързо губи блясъка си, тъй като по каросерията им, която е от неръждаема стомана, са започнали да избиват петна от ръжда.

Проблемът беше повдигнат за първи път във форума cybertruckownersclub.com. Потребител под името Raxar стартира тема, оплаквайки се, че малко след като е взел новата си Tesla и само след два дни дъжд, по повърхността на пикапа са започнали да се образуват малки петна от ръжда.

„Вчера го взех от Дъблин [Калифорния], като валеше проливен дъжд. Закарах го до Сакраменто и вече има куп малки оранжеви петна по каросерията. Да, те са много малки, но се виждат. Все още не съм мил колата, но тя изкара само два дни на дъжда", пише Raxar.

Публикацията доведе до различни спекулации, тъй като някои членове предположиха, че петната може да не са от ръжда, а от прашец или железопътни стружки от влакови релси. Други смятат, че ръждата може да е причинена от въглеродни стърготини във фабриката. Твърденията на Raxar обаче бяха потвърдени от други собственици, които споделиха подобни истории.

Потребителят vertigo3pc написа, че e получил своя Cybertruck на 1 февруари и e забелязал подобна оранжева ръжда по каросерията. Тя е „документирана“, тоест заснета в опит да се привлече вниманието на Tesla.

„От Tesla ми съобщиха, че имат процедури, при които да действат в такива случаи. те документираха корозията и казаха, че ще ми се обадят след месец, тъй като в момента не разполагат с нужните инструменти за извършване на ремонта", обясни потребителят..

В Tesla явна са били наясно с проблема, тъй като в ръководството за употреба Cybertruck е посочено, че на панелите на каросерията от неръждаема стомана при определени обстоятелства може да се развие корозия, съобщава изданието Futurism. Странното в случая е, че собствениците, които се оплакват от появата на ръжда, са от Калифорния. Това означава, че по на север, където се използва сол по пътищата, това може да се окаже още по-голям проблем.

fallback
  • #22
    Психо митгеясър ( преди 9 месеца )
    Абе,льольо психопатов.С клоун като тебе не влизам в режим на обяснения.
  • #21
    До 23 ( преди 9 месеца )
    А ти въобще прочете ли коментара на Гост от преди 4 години? Всички тези неща са написани точно за този грозник и за тази ламарина и още тогава му казах че всичко е записано черно на бяло и ще му го припомня. Е този момент дойде, аз си стоя зад думите и съм си признал грешките които съм направил тогава, но гостенина няма топки даже да си признае, че той ги е писал тези глупости. Нали все пак е машинен инженер по ДВГ, който не прави разлика между рама и шаси?
  • #20
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Само да Ви предупредя, влизате в полемика с местния Мун_чо, наречен още електрика или митбустера.Вие може да живеете в реалния свят,но той е по по най знаещ и можещ, защото гледа клипове в Ютуб и знае сайта на ЕСО и енергийните борси и най важното може да смята сложна лихва в проценти с Ексел.Къде сте тръгнали изобщо да спорите с такъв ерудиран капацитет не знам.Контакти, мощности, проценти, време, гледайте Екселски таблици и си трайте.
  • #19
    MythBuster=idiot ( преди 9 месеца )
    Гостът ти е като трън в ***, изпатканяко.Нормално е да го мразиш, постоянно ти хваща изцепките.
  • #18
    Психо митгеястър ( преди 9 месеца )
    Абе, льольо психопатов. Защо фрустираш и почваш да обиждаш хората бе, паляче, защото знаеш, че си зад клавиатурата сигурно, рахитче. Статията е за ръжда по квадратната щайга на наркомъск, а ти сменяш темата за съвсем други неща. Осъзнаваш ли, че целия форум ти се подиграва и че това не ти е в Перник пред блока да лъжеш пияниците. Абсолютен недорасъл клоун си. ***.
  • #17
    Гост ( преди 9 месеца )
    Мун40 мити4ен,това че не разбираш материала аз нямам вина.Еластичен колянов вал,ултра твърда и мега еластична стомана, стомана произведена от желязна руда с високо съдържание на въглерод,5х20%=100%, отрицателна мощност...
  • #16
    Гост ( преди 9 месеца )
    Желязото в природата не съществува в чисто състояние,а като окиси или карбонати.Ръждата е точно железен окис.Неръждаемата стомана не ръждясва,защото е железен хромид, съединение на желязото с хрома.Щом Тесла Грозника ръждясва,това означава само едно, изработен е от некачествена евтина хромникелова ламарина, разработена от Тесла.
  • #15
    Мунчо митичен ( преди 9 месеца )
    Продължавай да се самоизлагаш,сам не се усещаш.
  • #14
    До 14 и 15 ( преди 9 месеца )
    Според другите статии в други издания, тази ръжда е от железопътен прах или нещо подобно, защото след механичното премахване на зрънцата ръжда, по ламарината на пикапа не остават И аз ви от корозия. За проблемите с чистотата на пикапа се говори от години и единодушното мнение от години е, че пикапа ще стои толкова лъскав до първия дъжд, след който ще стане на капки, които се премахват само с полиране. Повечето поръчали казват, че ще преглътнат, а останалите вече го фолираха/ще го фолират.
  • #13
    Илиян ( преди 9 месеца )
    Гаранция против корозия на купето - два дена. Който иска може да удължи гаранцията, като закупи ръждопреобразувател от местната железария и прати касовата бележка на Мъск.
fallback
Последни