Производството на Tesla Cybertruck все още е в малки количества, но собствениците на пикапа вече започнаха да се оплакват. Те са категорични, че електрическият им камион бързо губи блясъка си, тъй като по каросерията им, която е от неръждаема стомана, са започнали да избиват петна от ръжда.
Проблемът беше повдигнат за първи път във форума cybertruckownersclub.com. Потребител под името Raxar стартира тема, оплаквайки се, че малко след като е взел новата си Tesla и само след два дни дъжд, по повърхността на пикапа са започнали да се образуват малки петна от ръжда.
„Вчера го взех от Дъблин [Калифорния], като валеше проливен дъжд. Закарах го до Сакраменто и вече има куп малки оранжеви петна по каросерията. Да, те са много малки, но се виждат. Все още не съм мил колата, но тя изкара само два дни на дъжда", пише Raxar.
Публикацията доведе до различни спекулации, тъй като някои членове предположиха, че петната може да не са от ръжда, а от прашец или железопътни стружки от влакови релси. Други смятат, че ръждата може да е причинена от въглеродни стърготини във фабриката. Твърденията на Raxar обаче бяха потвърдени от други собственици, които споделиха подобни истории.
Потребителят vertigo3pc написа, че e получил своя Cybertruck на 1 февруари и e забелязал подобна оранжева ръжда по каросерията. Тя е „документирана“, тоест заснета в опит да се привлече вниманието на Tesla.
„От Tesla ми съобщиха, че имат процедури, при които да действат в такива случаи. те документираха корозията и казаха, че ще ми се обадят след месец, тъй като в момента не разполагат с нужните инструменти за извършване на ремонта", обясни потребителят..
В Tesla явна са били наясно с проблема, тъй като в ръководството за употреба Cybertruck е посочено, че на панелите на каросерията от неръждаема стомана при определени обстоятелства може да се развие корозия, съобщава изданието Futurism. Странното в случая е, че собствениците, които се оплакват от появата на ръжда, са от Калифорния. Това означава, че по на север, където се използва сол по пътищата, това може да се окаже още по-голям проблем.