fallback

Собственици на Tesla Cybertruck се оплакаха от ръжда

Само два дни на дъжда са достатъчни за поява на корозия по пикапа

Производството на Tesla Cybertruck все още е в малки количества, но собствениците на пикапа вече започнаха да се оплакват. Те са категорични, че електрическият им камион бързо губи блясъка си, тъй като по каросерията им, която е от неръждаема стомана, са започнали да избиват петна от ръжда.

Проблемът беше повдигнат за първи път във форума cybertruckownersclub.com. Потребител под името Raxar стартира тема, оплаквайки се, че малко след като е взел новата си Tesla и само след два дни дъжд, по повърхността на пикапа са започнали да се образуват малки петна от ръжда.

„Вчера го взех от Дъблин [Калифорния], като валеше проливен дъжд. Закарах го до Сакраменто и вече има куп малки оранжеви петна по каросерията. Да, те са много малки, но се виждат. Все още не съм мил колата, но тя изкара само два дни на дъжда", пише Raxar.

Публикацията доведе до различни спекулации, тъй като някои членове предположиха, че петната може да не са от ръжда, а от прашец или железопътни стружки от влакови релси. Други смятат, че ръждата може да е причинена от въглеродни стърготини във фабриката. Твърденията на Raxar обаче бяха потвърдени от други собственици, които споделиха подобни истории.

Потребителят vertigo3pc написа, че e получил своя Cybertruck на 1 февруари и e забелязал подобна оранжева ръжда по каросерията. Тя е „документирана“, тоест заснета в опит да се привлече вниманието на Tesla.

„От Tesla ми съобщиха, че имат процедури, при които да действат в такива случаи. те документираха корозията и казаха, че ще ми се обадят след месец, тъй като в момента не разполагат с нужните инструменти за извършване на ремонта", обясни потребителят..

В Tesla явна са били наясно с проблема, тъй като в ръководството за употреба Cybertruck е посочено, че на панелите на каросерията от неръждаема стомана при определени обстоятелства може да се развие корозия, съобщава изданието Futurism. Странното в случая е, че собствениците, които се оплакват от появата на ръжда, са от Калифорния. Това означава, че по на север, където се използва сол по пътищата, това може да се окаже още по-голям проблем.

fallback
  • #42
    MythBuster=idiot ( преди 3 месеца )
    ***,аз ще те цитирам."Стомана се произвежда от Желязна руда с високо съдържание на въглерод".Първо,желязната руда не съдържа възлерод.Въглерода се доставя от кокса за горене.Второ,от желязна руда се произвежда чу гун.Трето от чу гун се произвежда стомана.В едно изречение три неверни твърдения.
  • #41
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Електродъгови
  • #40
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Самият факт, че ПРЕДИ това говорех за топене в електродубови пещи С помощта на възобновяема енергия, за всеки инженер означава, че е невъзможно да говоря за руда. Дали и ти си инженер?
  • #39
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ще ми цитираш ли но дословно без да лъжеш като гост, какво съм написал за желязната руда? Че доколкото си спомням тогава ви се подигравах че стомана въобще не се произвежда от руда. Защото аз мога да цитирам и тебе, как в статия за нисковъглеродно производство на стомана, решихте че стоманата била ниско въглеродна и обяснявахте как няма да е стомана ако няма въглерод. А аз тогава ви казах, че стомана не се произвежда от руда чрез добавяне на въглерод, а от желязо с високо съдържание (4yгyн)
  • #38
    Той го е писал? ( преди 3 месеца )
    Цитирам . След термообработка пружината става ЕЛАСТИЧНА И ТВЪРДА.За да се намалят вътрешните напрежения пружината се отгрява и твърдоста и намалява.Ако не се направи това пружината става крехка и чуплива.Сгъни ножче за бръснене да видиш как ще се счупи....Автомобилите НЯМАТ ШАСИ доста отдавна.КАМИОНИТЕ ИМАТ ШАСИ.Автомобилите са с самоносеща каросерия.За коляновия вал пак се изложи.Което не ти изнася не го коментираш.Три милиметра ламарина? Това танк ли е.Бронирана кола? 22:25 20.07.2020
  • #37
    Турбо ( преди 3 месеца )
    Тесльо,с какво да се съглася?С коляновия вал,който бил еластичен като пружина?С твърдата и еластична стомана на Тесла Кибертрък? С производството на стомана от желязна руда?Спри се,че ставаш за смях.
  • #36
    Дежавю ( преди 3 месеца )
    Не е като да не ви знам номерата с 10 хода напред и да не ви карам да се "гъбаркате" с мен по няколко месеца за да не се правите после на ощипана мома, че някой е писал от ваше име. Като например да го карам да записва 2 пъти по 24 часа показанията от ЕСО и да ги смята, за да си докаже кухата теза, че нямало значение дали ще сметнеш средно аритметично на процентите примерно за дял на ФЕЦ за 2022 и 2023 през мегавати или проценти, все се получавало едно и също. Сега дали му е възможно да отрече?
  • #35
    До 42 ( преди 3 месеца )
    Ето още един свидетел на онзи спор. Това онзи същия гост ли е който ги е казал онези неща или не? Или отново аз съм писал с неговия Ник а той не е разбрал, каквото обикновено е обяснението, когато се оакате? Нали сте земляци и от години ми обясняваш кой какво е завършил И какво кара? Очевидно се познавате отдавна. Нали все пак сте колеги и ти си завършил същата специалност? Съгласен ли си с написаното тогава от него? Да не търся и твои цитати в същия дух, относно пикапа и неговата ламарина?
  • #34
    Турбо ( преди 3 месеца )
    Тесльо,пак си подпалил като змей горянин.Госта беше на Боровец,женен е,кара Тойота Корола втора употреба без грам ръжда.Поговорихме си,той на чай аз на кафе Лаваца,отговори на всички въпроси,инженер е без съмнение.
  • #33
    до 34 ( преди 3 месеца )
    И клиентите на Тесла досега не са си купували такава кола. Няма и да си купят. За разлика от тях, любимите ти японски псевдоавтомобили редовно развиват ръжда в първите 3 години, а колата, от която се празниш - Ленд Крузър - и ръждясва рамата и окачването още на първата година. Само се с истинска ръжда, а не с мръсотия от дъжда като онази Тесла.
fallback
Последни