IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 plug-in хибрида, които са добра алтернатива на електромобилите

Ако имате притеснения относно пробега и зареждането на EV, тези модели ще ги премахнат

За тези, които не са готови да направят крачката и да купят напълно електрическо превозно средство (EV), на пазара на нови автомобил има налични хибридни превозни средства, които обещават да бъдат отлична алтернатива.

Plug-in хибридите (PHEV) предоставят много от предимствата, които електромобилите могат да предложат, като в същото време избягват техните недостатъци (като притеснението за пробег, например), които обикновено потребителите свързват с електрическите превозни средства. Ето някои от тях.


10 plug-in хибрида, които са добра алтернатива на електромобилите (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    wladoal ( преди 4 месеца )
    Бих добавил BMW 2 Series Activ Tourer и Passat GTE Variant . А Ford Kuga 2023-та е голям хит в момента.
  • #14
    0 rate up comment 4 rate down comment
    ха ха ( преди 4 месеца )
    Ясно съм написал, питам за технологията PHEV. Приуса от 2023г. е с батерия около 14 кв. и двигател 1,0 бензин.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 4 месеца )
    Хибридната Корола започва с 1,8 литров бензинов двигател.
  • #12
    5 rate up comment 10 rate down comment
    ха ха ( преди 4 месеца )
    Интересно ми е с тези новите системи PHEV и тези малки батерийки какво се случва когато човек реши да кара бързо и динамично пътувайки на дълъг път натоварен с багаж. Като се има предвид, че при посдобно каране разхода на ток е умопомрачителен около 30кв, а може и повече. Въпроса е как се справя това 1,0 литрово двигателче от косачка с това предизвикателство. Въобще не ми се вижда възможна тази работа. Предполагам, че шофьора ще бъде ограничен от системата.
  • #11
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 10 ( преди 4 месеца )
    Тесла У с дългия пробег тежи 2040 кг, а Мерцедес GLC плъгин хибрид тежи 2250 кг.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 4 месеца )
    На една електричка батериите са 500-600 килограма.
  • #9
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Досега винаги съм защитавал авторите, но наистина трябва да внимавате какво пишете. И да имате познания съответно. Няма как Рейндж роувъра с 38 квтч батерия да има само 30 км пробег, а Мерцедесът с 13 квтч батерия да прави 130. Относно плъгин хибридите - по-тежки са даже от ел колите, харчат повече ток от тях и повече бензин от ДВГ и значително по-малки багажници. Това са само факти.
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    3ти, това е утопия. Да има 10%, които го ползват така. Я защото са Еко или се опитват да спествт някоя пара. Останалите си карат с ДВГ и колата е заради някакви облекчения. Иначе постоянно си возиш едни 1-150кг
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Друг Гост ( преди 4 месеца )
    Чудя се, понеже на меките хибриди батериите са малки, не се ли скапват много бързо? Като е малка батерията може да се презарежда няколко пъти на ден или не съм прав?!?
  • #6
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 4 месеца )
    Какво е казал някой си,не ми дреме.Аналогията хибрид и русалка е смешна.Тойота продава хибриди та се къса.Русалките съществуват само в приказките.