IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 plug-in хибрида, които са добра алтернатива на електромобилите

Ако имате притеснения относно пробега и зареждането на EV, тези модели ще ги премахнат

За тези, които не са готови да направят крачката и да купят напълно електрическо превозно средство (EV), на пазара на нови автомобил има налични хибридни превозни средства, които обещават да бъдат отлична алтернатива.

Plug-in хибридите (PHEV) предоставят много от предимствата, които електромобилите могат да предложат, като в същото време избягват техните недостатъци (като притеснението за пробег, например), които обикновено потребителите свързват с електрическите превозни средства. Ето някои от тях.


10 plug-in хибрида, които са добра алтернатива на електромобилите (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #35
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 33 от 30 ( преди 3 месеца )
    Има доста погрешни разбирания за електромобилите, породени най-вече от незнание. Поне така предполагам. През зимата пробегът пада, спор няма. Отначало колата харчи доста докато загрее купето и батерията. Това е по-ясно изразено в града, където се кара на къси разстояния и съответно колата изстива и трябва пак да се подгрява. На дълъг път нещата въобще не са драматични. След като веднъж е подгрята, разходът е близък до нормалния. По-голям, но не притеснително. Не е като да не съм пътувал.
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Имам sportage phev за 90000лв и за моите нужди е парфе. Реално чисто електрическия пробег е от 60ина км зимата до 90ина км на по-топло. Което значи, че всякакви пътувания в и около града са с 0 гориво. На пътувания в рамките на 250-300 км и заредена батерия получавам от 5.5 до 4 л/100км в зависимост колко се старая и колко е товара. Което е непостижимо за другите хибридни задвижвания. Отидете ли в северозапада, зарядните станции все още са голямо главоболие за ползване на чисто ел. коли.
  • #33
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 30 ( преди 3 месеца )
    Особено зимата капацитетът на батерията пада доста, виждам го. Така че на този етап да тръгнеш на дълъг път с електричка и да се надяваш да стигнеш далеко си е особен залог. С плъгин не оставяш нищо на случайността. Чакаме следващите поколения усъвършенствани батерии и много хора бихме преминали тогава, до тогава успех на вас тестващите!
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Припомням ( преди 3 месеца )
    #12, специално при Rav4 PHEV двигателят не е 1 л, а е 2.5 л и батерията не е съвсем малка, а е 18 kWh, колкото на някои градски чисти електрички. Комбинираната мощност на колата в режим Спорт е 306 к.с. и позволява динамично шофиране и бързи изпреварвания извънградско. При такъв стил шофиране не очаквай икономия, но в крайна сметка човек може да избира между икономия и динамика. В Еко режим колата е изключително икономична, а електрическият пробег е над 90 км в града при не-зимните сезони.
  • #31
    1 rate up comment 3 rate down comment
    ха ха ( преди 3 месеца )
    Виждам, че масово се бърка понятието хибрид и плъгин хибрид. Относно технологията PHEV автомобила се движи само и единствено на ток, но има двигател, който да произвежда ток. В случая новият приус 2023г., който почва от 100х.лв е с 13,6 кв.батерия и двигател 1,0 бензин. Няма PHEV с двигатели 2,0 и т.н. С PHEV автомобила се задвижва само на ток.
  • #30
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 24 ( преди 3 месеца )
    Аз пък съм с електрическа кола и казвам, че няма никакъв смисъл от плъгин хибридите. Ти сам ще стигнеш до този извод, но по трудния начин. До 28 - на дълъг път в България има нужда от зареждане за 10 до 20 минути. Престанете с тези глупости за висене по час, два или повече.
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    МитЕ, успех в търсенето на русалки.В Стокхолм има една на пристанището,но тя е от камък.
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 27 ( преди 3 месеца )
    Удобно е да се даде този пример с Rav4, добре работи за твоето сравнение, за да направиш електричката много по-добър избор. Моят автомобил е под 100к обаче, така че нямам 40к отгоре които да наклонят везните. Когато имам удобството да си зареждам ел. автомобил за 2мин, тогава бих направил лично стъпката...до тогава плъгинът е по-доброто решение според мен."1-2 часа за зареждане на дълъг път"...как го направи това изчисление, ако ти пътуваш 2 пъти в година, моят случай не е такъв
  • #27
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 24 ( преди 3 месеца )
    "Зареждам си го вкъщи и минавам около 50км без проблем." Тоест си решил 90% от проблемите за притежание на чист електромобил. С тази разлика, че всеки ден ще можеш да минаваш 500 км. Колко ти струва хибрида? При базова цена на RAV4 110 000 лв плюс още 10-20 000 лв за екстри стават 130 000 лв за плъгин хибрид при 90 000 лв за модел У. Колко хора биха предпочели да дадат 40 000 лв повече за да си спестят годишно общо 1-2 часа за зареждане на дълъг път? Не сте много.
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 23. Не знам защо реши, че се казвам Димитър. Бъркаш ме с някого. Но пък е прав онзи шеф на автомобилна компания, който беше казал, че хибридите са като русалките, Когато ти трябва жена получаваш риба, а когато ти трябва риба получаваш жена. Ще ми обясниш ли как висенето, два три пъти седмично всяка седмица по 2,5 часа на зарядна станция с хибрида, ти спестява 20 минути висене на зарядна станция на дълъг път веднъж годишно?