IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Всички нови plug-in хибриди, които ще видим през 2024

Предстоящите месеци обещават огромен брой премиери на PHEV-модели

Plug-in хибридните автомобили (PHEV) са превозни средства, които също могат да се зареждат в електрически контакт и да изминават няколко десетки километра в електрически режим. В последно време те стават все по-популярни, като това се дължи на ниските им емисии СO2, благодарение на които те отговарят на условията за данъчни стимули и облекчения в много държави.


Всички нови plug-in хибриди, които ще видим през 2024 г.


За целта обаче трябва да се използват по подходящ начин, т.е. чрез редовно зареждане на тяговата батерия. Към момента на пазарите в Европа се предлагат над 100 plug-in хибридни модела, а предстоящата 2024 година обещава да бъде много богата на иновации в тази посока.

През следващите месеци трябва да се появят над 30 нови PHEV, като основна част от тях ще бъдат SUV, но ще има семейни автомобили, суперавтомобили и хиперколи. С помощта на изданието Motor1 ви показваме какви са тези plug-in хибриди, като сред тях не са включени различните текущи проекти за рестайлинг на вече съществуващи и предлагани на пазара модели.


Новите plug-in хибриди, които ще видим през 2024 година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 10 месеца )
    До 3 - поредния теоретик!Искам да те видя как ги ползваш тези зарядни с 50кВтч батерия и си хепи!Хибридите не бяха оставени да бъдат преходна технология!Ако бяха оставени, те шяха да доведат до развитието на батерии и зарядни, а не сега да се инвестират млрд. държавни и фирмени пари в батерии и инсталирането на зарядни, които след 2-3 години ще са тотален морален *** и никой няма да ги иска, и ще трябват още повече пари за подмяна
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    До 6: Само дето ненужния ДВГ тежи наполовина на неужната батерия. Развита мрежа или не, автомобилът е за да ти служи, а не ти на него че да ти налага кога, къде и за по колко време да спираш. Проумейте най-накрая че батериите не са единственото решение за декарбонизация на транспорта и спрете с тесльофренския хейт.
  • #6
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 10 месеца )
    Не возиш голяма батерия, но мъкнеш ненужен ДВГ, скоростна кутия и всички видове детайли свързани с тях. Плъгините са безсмислени на места, където има сравнително добре развита зарядна мрежа, а България е такова място, особено с малката си територия. Както е написал номер 3, това са две технологии. Едната е излишна.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    В Бг облекчения няма. Малолитражен двигател с батерия за 60км, която зимата на много от моделите отказва да се влкючи директно. Вероятно и поддръжката ще е за 2 вида двигатели. И сякаш най важното е цената. Изпреварила е много бързо инфлацията.
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 месеца )
    До 3: Хех, поредният хейтър-тесльофрен.. Всичко зависи от нуждите на клиента. Ако редовно караш градско към 50 км на ден и понякога на дълъг път, плъгин хибрида е перфектен - не возиш 400 кг излишна батерия в града, и нямаш никакъв проблем с бързината на зареждане на хилядите бензиностанции.
  • #3
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Така е ( преди 10 месеца )
    Но и тези със 100 км реален пробег на ток като Chevrolet Volt от 2017 и BMW i3 REX не станаха пазарен хит. Все пак е преходна технология. Возиш 2 пълноразмерни типа задвижване в една кола т.е. 2 пъти по-сложно, по-малко място за пътниците, по-тежко и пр., само за да си спокоен 2 пъти в годината на дълъг път. При 3 бързо-зарядни мрежи в България (Елдрайв, Финес Чарджинг и Мегалан Чардж) и бързи колонки повече от бензиностанциите, всяка кола на ток с над 50кВтч е по-добра от който и да е хибрид.
  • #2
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Няма нужда, никой не купува такива коли, който иска ел. си взима такава останалите да ви даваме надценка 40% щото била плъгин!?!
  • #1
    3 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 10 месеца )
    Plug-in хибридите са прекрасна идея.И ако бяха оставени да се развиват в конглокентна среда,а не да бъдат превърнати само в средство на заобикаляне на еко норми и вземане на субсидии, днес можеше да има много добри и функционални модели с много добър пробег на ток,а не смешните 40-50-60км. А нуждата от по компактни и ефективни батерии можеше да доведе до още по-голям прогрес при батериите. Можеше, ако бюрократите разбираха,че конглокенцията, а не субсиидите водят до истински прогрес