IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 plug-in хибрида, които са добра алтернатива на електромобилите

Ако имате притеснения относно пробега и зареждането на EV, тези модели ще ги премахнат

За тези, които не са готови да направят крачката и да купят напълно електрическо превозно средство (EV), на пазара на нови автомобил има налични хибридни превозни средства, които обещават да бъдат отлична алтернатива.

Plug-in хибридите (PHEV) предоставят много от предимствата, които електромобилите могат да предложат, като в същото време избягват техните недостатъци (като притеснението за пробег, например), които обикновено потребителите свързват с електрическите превозни средства. Ето някои от тях.


10 plug-in хибрида, които са добра алтернатива на електромобилите (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #45
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Зависи от къде ще тръгнеш, но ако тръгнеш от София за Варна, компютърът на Тесла те подканя да минеш през Буглокещ да заредиш на зарядната на Тесла. Тоест до там се стига без проблем без да спираш за зареждане. Това не означава, че ако за четири часа шофиране до там ти се до пикае, пие ти се кафе или ти се пуши, не можеш да спреш на някое място на което има зарядна, за да може автомобила да се зареди през това време и да имаш за връщане.
  • #44
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тук така или иначе има сериозна електричарска секта, което е ок. Просто спрете да съдите другите хора какво карат, наблягайки, че ел. коли са единственото правилно решение :) Живи и здрави!
  • #43
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Хайде стига с тези 10мин и все едно ще минеш 300км след това. Ето какво казва и ChatGPT: за 10мин заряд между 30 и 100км могат да се минат зависимост от модела. Хайде тръгнете за Буглокещ примерно и да видим с каква кола ще стигнете по-бързо и без притеснения. А и да не говорим, че този пробег подлежи на съмнение спрямо атмосферните условия (търсят се идеалните такива, за да постигнете написаното от ОЕМ-а)
  • #42
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тоест зареждаш когато си спрял така или иначе, а не защото автомобила има нужда. Няма маршрут в България по който да няма зарядни станции, на които се зарежда по този начин. Не знам какво е това реване как нямате веднъж или два пъти по 10 минути за зареждане за целодневно шофиране. Със сигурност го пишете единствено и само за да се заяждате и да тролите. А в най-добрия случай е страх от непознатото. Необоснован страх. Ако само се загледаш, ще видиш зарядни навсякъде.
  • #41
    0 rate up comment 2 rate down comment
    От 39 до 40 ( преди 3 месеца )
    Не съм 38. Примера София Бургас беше понеже почти няма човек който да не е пътувал от там и знае, че бензиностанциите са ограничен брой, пък и Това си е класическият пример Как електромобилите не стават за нищо, защото до морето се стига с едно преспиване. За разлика от 38 аз ти казвам че е от София до Бургас че дори и до Слънчев бряг се стига без зареждане със съвременен електромобил. 10 минути трае стандартно зареждане на електромобил, докато изпушиш цигара или до тоалетна или кафе, не трите
  • #40
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 38/9 ( преди 3 месеца )
    Разбирам, че пътуваш 1-2 в годината до Бургас, има станции и досега си си зареждал колата без проблем, ок. Не всеки обачеприема като дълъг път само тази дестинация. За 10мин не зареждаш толкова колкото ако напълниш резервоара догоре. Освен това, трябва да мислиш след това и като пристигнеш къде ще я зареждаш. Отново казвам, че като си ентусиаст си намираш начин ест. Но всеки сам преценя дали е настъпил момента за прехода, в правото съм си да съм с PHEV докато не дойдат следващо поколение батерии
  • #39
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 37 ( преди 3 месеца )
    Винаги ми е било любопитно, в какво се изразява притеснението за зареждане на електромобил в България, при положение че примерно от София до Бургас има много повече зарядни станции за електромобили отколкото бензиностанции. Мога смело да заявя, че шофьорите на електромобили се притесняват много по-малко че ще закъсат, отколкото ти се притесняваш че ще закъсаш за бензин. Би ли си позволил да оставиш резервоара толкова празен, че да ти остават само 10-20 км? Започваш притесненията преди 100 км
  • #38
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 37 ( преди 3 месеца )
    За пореден път в не знам колко статии пиша, че в България на дълъг път е достатъчно зареждане от 10 до 20 минути. Ако наричаш това неудобство, така да бъде. Иначе си карай безаварийно колата. Важно е да се спори с аргументи, а не на инат.
  • #37
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 35/6 ( преди 3 месеца )
    Да, просто това са неща с които човек не се занимава, едно притеснение по-малко. Така че не е незнание, то всекидневно ни заливат с информация за електричките :) Не казвам, че няма решения за дълъг път...има, особено когато човек е силно мотивиран да използва технологията. По-скоро е до удобство и това се опитваме да обясним хората които сме се спрели на PHEVs
  • #36
    0 rate up comment 2 rate down comment
    От 35 ( преди 3 месеца )
    Въобще не е особен залог да тръгнеш на дълъг път през зимата. За сегашния брой ел коли има достатъчно станции. Софтуерът изчислява доста точно на колко процента ще пристигнеш, така че да се прецени дали въобще има нужда от зареждане. Отделно на приложенията се вижда дали станцията работи и е свободна. И е нормално човек да се информира предварително къде са станциите по маршрута, за да има варианти.