IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри напълно нова Camry за Европа

В ЕС седанът ще се предлага в намалена гама на високи цени

Японският автомобилен производител Toyota разкри европейските спецификации на бизнес-седана си Camry. Всички версии на модела за ЕС ще се предлагат с еднакъв външен вид като този на американския вариант, но потребителите на Стария континент няма да могат да изберат опцията със спортен пакет. Задвижващата система също е без алтернатива - Toyota разчита на хибрид (HEV), базиран на 2,5-литров бензинов двигател с атмосферно пълнене.


Toyota Camry


Това означава, че на практика Toyota ще предложи в Европа същия модел като този в САЩ, като единствените разлики ще бъдат в някои дребни детайли. Фаровете, например, губят характерните си оранжеви вложки, като на версията за Стария континент са добавени фарове за мъгла. Опцията с радиаторна решетка тип „пчелна пита“, кръгли изпускателни тръби и ярък спортен интериорен дизайн няма да се предлага в ЕС, а само обикновени брони и консервативно черно покритие.

Задвижващата система HEV се състои от 2,5-литров двигател, два електрически мотора и електромеханичен вариатор. Европейските седани не са оборудвани със задвижване на всички колела. Мощността е почти същата като в САЩ - 231 к.с. В сравнение с предшественика си, времето за ускорение 0-100 е намалено с 0,4 секунди до 7,9 секунди. Данните за разхода на гориво ще бъдат публикувани през пролетта.


Toyota Camry


Базовият седан за Европа ще получи опростено виртуално табло със 7-инчов екран, но на клиентите няма да се налага да плащат допълнително за 12,3-инчов сензорен екран, безжично зареждане за джаджи, адаптивен круиз-контрол, контрол на лентата и автоматични спирачни системи.

Всичко това означава, че на Стария континент няма да може да се намери Camry на сравнително достъпна цена. В Испания, например, цените на изходящото поколение на седана стартират от 44 000 евро (48 200 долара) и няма как новият продукта на японския производител да бъде по-евтин.


Toyota Camry


В Европа продажбите на Toyota Camry не са толкова успешни и това е напълно разбираемо с оглед на цените. За сравнение, в САЩ базовата версия на новия седан е 1,5 пъти по-евтина - 29 990 долара. В Китай ситуацията е още по-странна, тъй като след смяната на поколенията моделът поевтиня, като хибридната версия започвна от 181 800 юана, което е 25 600 долара.


0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Станчо куфара ( преди 3 месеца )
    Струва ми се че ще бъде голям *** като Авенсис и Корола
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Този модел се внася единствено и само заради корпоративните автопаркове, които са много чувствителни към годишниет данъци - затова и се предлага само като ибрикчи...имам предвид ибрид. Но дори и така сметката не излиза, защото цената е в територията на премиум марките, които се купуват за по-висши мениджъри. Това ибридче може да се бори само за мястото на Окравия и подобни, ако цената му беше с 40% надолу. Но не е. Затова продава единични бройки.
  • #15
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 11 ( преди 3 месеца )
    А бе глъмар що не видиш къде са разположени тецовете преди да викаш че били извън графовете ***
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 7 ( преди 3 месеца )
    ЕС струва 1% от БВП който се връща чрез фондовете според колко богата страна си тоест при нас се връщат към двойно, а на Германия може би половината от това което дават, но има и други ползи които са им по-ценни от 0.5% от икономиката.. Примерно помощта за Украйна която само Унгария блокира е 50 милиарда разпределени за 4 години което е 12-13 годишно, а общия бюджет на ЕС е 150 милиарда демек към 10% от бюджета на ЕС и 0.1% от икономиката на ЕС би излязла помощта за Украйна финансово
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 7 ( преди 3 месеца )
    ЕС струвал скъпо пълни глупости те тези данъци не ги определя ЕС и за това и са различни из държавите вътре. В САЩ доколкото знам здравеопазването и пенсиите са главно частни, а не държавни и така или иначе нужните пари ги вземат стига да искаш да имаш някаква пенсия и да не умреш защото нямаш здравна застраховка..
  • #12
    14 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ако разкарат хибридната система, сложат ръчна кутия с 6 скорости и да смъкнат цената с поне 30% ще стане добра кола.
  • #11
    4 rate up comment 14 rate down comment
    До 7 от 6 ( преди 3 месеца )
    Като всички, които мразят електрическите коли и ти не обичаш много мисленето. Даже и всичкият ток да се произвежда от тецове, пак има смисъл да се карат ел автомобили, защото замърсяването ще е извън градовете. От мръсен въздух умират повече хора от коронавируса и всичките видове грип взети заедно.
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    До 9. ( преди 3 месеца )
    Напиши колко е производството от ФЕЦ,след като залезе слънцето?
  • #9
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Кольо ( преди 3 месеца )
    Тя и Королката ме е евтина вечеАма наистина няма логика това Камри, ако е с почти същата цена като Лексус ES300H - рално еднакви автомобили, но Лексуса е много по луксозен и качествено направен. Никога ме бих предпочел Тойота срещу Лексус
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 3 месеца )
    Кое от тези са звездичките? ВяЕЦ 4,5% 273.43ФЕЦ 24,18% 1461.15