IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Toyota с над милион мили пробег навъртя още толкова на новия си пикап

И вторият автомобил кандидат-рекордьор е с оригиналния си V8 двигател, който не е ремонтиран

Американецът Виктор Шепърд се прочу преди време, когато стана ясно, че е навъртял над 1 млн мили със своята Toyota Tundra. Сега той е на път да повтори това постижение с още един автомобил от същия модел - Tundra SR5 Double Cab от 2014 г., оборудвана с 5,7-литров V8 двигател, като към момента пикапът има пробег от над 900 000 мили.


Toyota Tundra


Историята на Шепърд стана известна през 2016 г. Тогава той премина границата от милион мили със своята Tundra SR5 Double Cab от 2007 г., която има 4,7-литров V8 мотор. Сегашната Toyota е била закупена от Виктор като заместник на предишната, точно преди да достигне пробег от милион мили.

Впечатлени от лоялността на Шепърд, а и от постижението, от Toyota му предложиха сделка - да размени своя стар пикап от 2007 г. за модела Limited Crew Cab от 2016 г. Японците използваха автомобила, навъртял милион мили, при разработката на новата Tundra от 2022 г.

Самият Шепърд реши да запази получения от Toyota пикап от 2016 г. като лично превозно средство, а да използва модела от 2014 г., който вече беше закупил, за ежедневната си работа. Впечатляващото е, че и в двата случая пробегът е навъртян от собственика, които предпочита сам да шофира колите си.

В интервю за изданието Pickup Truck Talk американецът разкри, че и вторият му пикап, доближаващ милион мили, е с оригиналния си двигател, който не е ремонтиран. Трансмисията обаче е сменена наскоро, тъй като нейното последно сервизиране не е дало резултат.

 

0 от 500
  • #42
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Също така цените на батериите ще бъдат и колкото и батерии да смени, няма да струват 300 000. Ако се вярва на Тесла, батериите трябва да издържат над 3 милиона километра. Колкото и да са излъгали, все ще изкарат половината.
  • #41
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Разбира се че ще има такава статистика. По разбираеми причини първата такава ще е когато пикапа навърши 10 години като онази toyota. Тоест това най-рано ще се случи през 2033 година. Още сега повечето зарядни на Тесла се захранват с възобновяема енергия и това няма нищо общо с микса на цялата държава, точно както твоята заплата няма нищо общо със средната заплата в България. Повече от сигурно е, че цените на тока ще паднат, защото ще става все по-чист, а цените на горивата ще се вдигат.
  • #40
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Все тая ( преди 11 месеца )
    Когато някой работещ американец, мине 1 мил. Мили на пикап тесла и сподели какви пари е дал за подръжката му и колко електромотора и батерии е сменил. Колко и въглеродни емисии като ток е изхарчил ( в Америка не е а100 процента еко )и колко са въглеродни емисии за унищожението на старите батерии и колко въглеродни емисии има за добиването материалите за новите батерия тогава може сметките да са по реалистични .
  • #39
    2 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Нали правим сравнение? Дали ще има промяна, ако се мине на ток. Всяка година от ауспуха на тази toyota излизат емисии колкото от производството на 3 пикапа на Тесла, а на всеки 3 години през резервоара на toyota-та минава стойността на най-скъпия пикап на Тесла - 100 000 долара. Тоест ако следващите два пикапа на този човек са електрически, той ще спечели половин милион повече, а като бонус светът ще стане по-чист с над милион и половина килограма въглеродни и други емисии. Дали ще има против?
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    xS ( преди 11 месеца )
    565 тона СО2 емисии за период от около 10 години са по 56.5 тона на година. САМО Сащ на година отделя 5млрд тона върглероден диоксид. Искаш ли ти да го сметнеш предвид колко работа вършат тия машини? Изхарчила 300 000 долара за горива и Х пари още за обслужване. А колко е изкарала?
  • #37
    2 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Тоест изброяването на факти , и извършването на на математически изчисления на база на фактите според тебе е хейтърство и психическо отклонение, а нормалното човешко поведение е когато някой ти говори с факти, да го обиждаш, да се заяждаш с него, без дори да споменеш нещо за фактите които ти е изброил или изчисленията, които е направил! Един от нас наистина има психически отклонения. Всички знаят кой е и плюсовете и минусите няма да ти помогнат. Аз си продължавам с фактите, не ми пречиш.
  • #36
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    По-голям хейтър от теб тук няма. Ходи се лекувай и минусите не ги мисли! Дори и плюсове да бяха, менталното ти състояние нямаше да стане по-добро.
  • #35
    4 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Ти да видиш. 12 минуса, защото не харесвате истината, която ви казвам, а не защото не съм прав и нито един аргумент защо са сложени тези минуси. Повече от очевидно е, че аргументите ми са железни и няма какво да кажете. Просто хейт.
  • #34
    5 rate up comment 7 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Нищо не разбирам? Кои километри не са реални? А иначе, ще почакаме за изчистване на детските болести, няма как да се избегне. На ДВГ им отне век, за да са, това което са.
  • #33
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Koko ( преди 11 месеца )
    Myth,нали сте на ясно,че тези километри на елколите не са реални и всичко зависи от условията.Ще почакаме още известно време за добри коли на ток,особенно за товарните.