IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайският гигант BYD залага на мегакораби, за да завладее света

Произведените по поръчка на компанията плавателни съдове могат да превозват до 8000 коли наведнъж (ВИДЕО)

Миналата година Китай стана най-големият износител на превозни средства на земята, а автомобилната индустрия в страната продължава да се разраства. И за да може произведените автомобили да се превозват по-бързо до пазарите, се налага да се търсят по-ефективни методи за транспортиране.


BYD Explorer No.1


Един от тях е използването на нови товарни кораби. Първият от тят е построен по поръчка на китайския гигант BYD, като той вече отплава за Европа. BYD Explorer No.1 може да превозва до 7000-8000 автомобила наведнъж, като е построен от компанията International Marine Containers Group Co.

Корабът е неразделна част от стратегията за растеж на BYD, тъй като автомобилният производител държи титлата на най-продаваната автомобилна марка в Китай. Той е и вторият по големина производител на електрически превозни средства, като се очаква през тази година да изпревари лидера Tesla.



Като част от плана си да стане номер едно, BYD ще разшири продажбите си в чужбина и се опитва да пробие на големи пазари за електромобили. Сред тях е Европа, където BYD Explorer №1 се е насочил за първото си пътуване. Корабът отплава в Лонгкоу, пристанищен град в североизточен Китай, и спря в Янтай на 9 януари. Сега той се насочва към Шензен, където е централата на BYD, а оттам се отправя към Европа.

Според информациите, амбицията на BYD е да създаде цяла флотилия от такива кораби. Те ще бъдат поне 7 на брой, като заедно ще могат да превозват до 61 000 автомобила наведнъж.


0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 4 ( преди 10 месеца )
    Къде намери масово голямо отлагане на електромобили и увеличаване на нови ДВГ модели?
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Чакай да видя дали правилно съм те разбрал? Инвестиране в електромобили наричаш масовото отлагане на производство на електрически модели на автомобилните компании? И това в съчетание с увеличаването на плановете за производство на НОВИ МОДЕЛИ автомобили с ДВГ от които допреди това се бяха отказали? За мен това е наливане на инвестиции в ДВГ и ОТЛАГАНЕ на инвестициите в електромобили. Докато в китайците правят обратното. Да видим кой върви в правилна посока? Ти как МИСЛИШ(това не е обидна дума)
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 10 месеца )
    Хайде стига китайофилски простотии, така или иначе инвестициите отиват в електромобили и това, че отложиха и смекчиха евро 7 им освободи повече пари които да ползват за електромобили
  • #2
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 10 месеца )
    Хайде стига китайофилски простотии ве, така или иначе инвестициите отиват в електромобили и това, че отложиха и смекчиха евро 7 им даде повече пари които да ползват за електромобили
  • #1
    7 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 10 месеца )
    Да му мислят европейските производители. Отлагането на евро 7 на пръв поглед им даде глътка въздух, за да продължат да произвеждат замърсяващи и евтини автомобили с ДВГ до 2030 година (поне), което мнозина веднага обърнаха в отлагане на електрификацията на гамата си, при положение че клиентите търсят евтини електромобили. Пазарът не търпи празни ниши и китайците ще задоволят търсенето с удоволствие, залагайки на пълна вертикална интеграция. Бързата риба ще изяде бавната.