IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пробегът на Tesla Cybertruck се оказа с 21% по-малък

При тестове в реални условия пикапът измина едва 409 км (ВИДЕО)

Първите бройки от Tesla Cybertruck вече са при техните собственици, като някои от тях дори вече бяха използвани за независими тестове. Един от тях дори беше излъчен наживо в интернет, като показа интересен резултат.


Tesla Cybertruck


Пикапът успя за измине 409 км вместо обявените от агенцията за опазване на околната среда (EPA) 511 км. Тестът беше проведен в реални условия на пътя, като неговите автори посочиха потенциалните фактори за по-слабия резултат, както и какво трябва да очакват собствениците.

Тестът е проведен в ранните сутрешни часове на магистрала, за да се сведе до минимум влиянието на трафика върху резултатите. Шофьорът започна с напълно заредена батерия и кара Cybertruck, докато достигна 0% заряд и не можеше да се движи повече. Когато това се случи, пикапът беше изтеглен до станция за зареждане.

Трябва да се отбележи, че въпросният електромобил е във версията Dual Motor Founders Series с 20-цолови джанти и 35-цолови гуми за всякакъв терен. Предполага се, че тази комбинация е добра за максимален пробег от 511 км. Постигнатите 409 км представляват с 21% от стойностите обявени както EPA, така и от Tesla.



Вероятно при по-добри условия на пътя пикапът щеше да измине повече километри. В случая температурата на въздуха е била 7°C, като през повечето време електромобилът се е движил с постоянна скорост от 112 км/ч (70 мили). Освен това, тестът е проведен в Тексас на относително ниска надморска височина. Тя заедно със скоростта и температура оказват влияние върху пробега.

В допълнение към тези фактори, пикапът ще се предлага и с всесезонни гуми, които също трябва да подобрят пробега. За тази версия на Cybertuck производителят обяви 547 км с едно зареждане, което обаче засега е далеч.


0 от 500
  • #12
    12 rate up comment 4 rate down comment
    до 10 ( преди 11 месеца )
    Да, защото 250кв зареждачки има на всеки ъгъл, та затова пробегът няма значение. Ако беше така, изобщо нямаше да се занимават с литиеви батерии, а направо щяха да бичат със суперкондензатори.
  • #11
    6 rate up comment 16 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    При мегават зареждане, дори със сегашния пробег ще трябва да се спира през 200-300 км за 5 минути, което е абсолютно равностойно на зареждане с бензин, който обаче ще ти струва четири пъти повече за изминат километър И ще трябва да спираш през 300-400 км. Забравяш че при идеални условия toyota tundra изминава празна 600 км с един резервоар, така че спиранията и с нея са ти гарантирани и няма да ти се разминат. Смятахме че на милионника разходите за гориво са около 300 000$. Дали е скъп Cybertuck
  • #10
    5 rate up comment 10 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Милите пробег с едно зареждане не се толкова важни, колкото скоростта на зареждане. При сегашното зареждане 250 kW, 123 киловатчаса се зареждат за половин час, дори ако не пада мощността, а тя пада. Тоест ще трябва да спираш през 200 км да зареждаш по 15 минути за да зареждаш с максимална мощност. С тази мощност на зареждане и 800 км пробег, просто ще трябва да спираш през 400 км за половин час, което е абсолютно същото.
  • #9
    7 rate up comment 5 rate down comment
    До 9 ( преди 11 месеца )
    Дори и зареждането да беше за 15 минути нямаше да е достоен конглокент с такава цена и с 300 вместо обещаните 500 мили пробег. За сега е провал пък ще разберем доколко ще намалят цената, аз лично харесвам Тесла умерено, но за този модел не съм оптимист
  • #8
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    И този пробег е измерен в идеални условия без товар! Представете си ако е натоварен или тегли ремарке в по студено време.....и също ако е с гуми за кал хептен ще е зле. Преди гледах тестове на пикапа на Rivian със закачено рамарке пробега намалява наполовина.
  • #7
    4 rate up comment 13 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    "анонимен ( преди 2 минути )На - 5, ще са 200." Научете се като говорите за пробегът на електромобили при отрицателни температури да слагате и контекст, защото иначе говорите като блондинки, които на въпроса какъв автомобил карат, казват червен. Този пикап при минус 5 градуса може да направи и 600 км с едно зареждане, ако е предварително загрят и не ползваш парно, но може и да не минеш 10 км с едно зареждане, ако оставиш отоплението включено за няколко денонощия преди да се качиш да шофира ...
  • #6
    5 rate up comment 14 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    Пръцльо, ти какво очакваше? При всякакви обстоятелства този камион да изминава 500 км? Трябва да си или глупав или наивен или двете заедно за да вярваш. Интересно нищо не казваш за лъжите на toyota за 1 л на 100 разход на хибридните модели. Много обичаш toyota да те лъже И чак удоволствие ти доставя. Запомни, че всички лъжат! А най лесната за преглъщане лъжа е пробегът. С колко още неща излъгаха за този пикап, няма да стигнат 500 знака за да ги изброявам.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    На - 5, ще са 200.
  • #4
    4 rate up comment 7 rate down comment
    MythBuster ( преди 11 месеца )
    До 1. Прав си. Най-голямото ми разочарование от този пикап за което никой не говори е точно бавното зареждане. Когато се заговори за мегачарджър за камионите, което ще рече зареждане с над един мегават - 1000 киловата, казаха че и пикапа ще може да зарежда на тези зарядни, което беше доста подвеждащо. Оказа се че просто са говорили за 800 волта архитектура, а не за бързо зареждане с такава мощност. Дано както правят обикновено, след време да отключат по голяма мощност от сегашните 250 киловата.
  • #3
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 11 месеца )
    Сефте, Лъжлив Илон да излъже! Обещава 500 мили, получавате 250. Тесла е пропаганден балон без реално покритие.