Факт е, че някои видове ремонтни дейности не са от полза за автомобилните сервизи. В такива случаи механиците често могат да откажат ремонт, да предложат пълна подмяна на определен детайл с нов или да оскъпят процедурите за поправка заради използването на голям брой резервни части.
Този подход се обяснява с факта, че плащането за ремонт се извършва в съответствие със стандартните часове. Затова сервизните техници не са заинтересовани от извършването на процедури, които отнемат малко време, но в същото време са много трудоемки и не носят приходи. Експертите от изданието NJCar посочиха 5 такива ремонта.
5 автомобилни повреди, с които сервизите не искат да се занимават (ГАЛЕРИЯ):
Много сервизи не са склонни да предприемат ремонти на редки автомобили, особено на такива с нестандартни задвижващи агрегати. Сред тях са Volkswagen Phaeton, чийто двигатели (особено бензиновият 6,0-литров W12 и 5,0-литровият дизелов V10) са доста резки и трудни за поправка. Същото се отнася е за купето Mazda RX-8, което е оборудвано с необичаен роторен двигател.