Факт е, че някои видове ремонтни дейности не са от полза за автомобилните сервизи. В такива случаи механиците често могат да откажат ремонт, да предложат пълна подмяна на определен детайл с нов или да оскъпят процедурите за поправка заради използването на голям брой резервни части.
Този подход се обяснява с факта, че плащането за ремонт се извършва в съответствие със стандартните часове. Затова сервизните техници не са заинтересовани от извършването на процедури, които отнемат малко време, но в същото време са много трудоемки и не носят приходи. Експертите от изданието NJCar посочиха 5 такива ремонта.
5 автомобилни повреди, с които сервизите не искат да се занимават (ГАЛЕРИЯ):
„Случайните” грешки също не са добре дошли в автосервизите, тъй като са трудни за диагностициране. Те представляват различни сигнали, подавани от автомобила (като активиране на Check Engine на таблото пред шофьора, например), които при посещение в сервиза обаче изчезват. Сред тях има такива, които не влияят върху състоянието на превозното средства, но пък други могат да причинят сериозни щети. Откриването на причините за тези грешки често отнема много време, което няма как да бъде компенсирано и затова сервизите предпочитат да не се занимават с тях.