IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

5 автомобилни повреди, с които сервизите не искат да се занимават

Тези ремонтни дейности са трудоемки, но не носят сериозни приходи

Факт е, че някои видове ремонтни дейности не са от полза за автомобилните сервизи. В такива случаи механиците често могат да откажат ремонт, да предложат пълна подмяна на определен детайл с нов или да оскъпят процедурите за поправка заради използването на голям брой резервни части.

Този подход се обяснява с факта, че плащането за ремонт се извършва в съответствие със стандартните часове. Затова сервизните техници не са заинтересовани от извършването на процедури, които отнемат малко време, но в същото време са много трудоемки и не носят приходи. Експертите от изданието NJCar посочиха 5 такива ремонта.


5 автомобилни повреди, с които сервизите не искат да се занимават (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 8 rate down comment
    До12 ( преди 1 година )
    Става дума за ПРОЕКТ, не за РЕМОНТ. Не знам дали можеш да хванеш разликата. Пример: Взимаш един Мерцедес W124 за основа, след което един С63 AMG за донор, и 124ката става брутална кола. Сам се сети колко модификации трябва да произведеш за да стане като все едно излиза от завода. А тия пръчки Дачия и Тойота сам се сети защо са толкова евтини, след 2 години на скраб и си карал каруци тия 2 годинки . Ако направиш подобен проект, след това 35 бона ще ти се струват като подигравка (да ти платят)
  • #12
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Топлофикация ( преди 1 година )
    В списъка може би е редно да се добави и смяна на радиатор за парното, особено на въпросните "стари премиуми". Както на всички е ясно това са немските премиуми, които от десетилетия са силно пластмасови по двигателя. Затова, по тях каквото и да се започне да се ремонтира се чупят една камара пластвасови части. Има и силна вероятност от скъсване и заглаждане на болтове и гайки. Така никой не може да предвиди колко точно ще струва ремонта, защото лавината от "малки ремонти" е гарантирана.
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    има диагностични скенери в реално време смъкват цялата телеметрия
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Горски ( преди 1 година )
    Глупости на търкалета.Не отказвам нищо, което носи пари. Особено описаните ремонти. Те са дори по-заплатени от тривиалните.
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В момента имам един от тези проблеми, светва чек-а и мощността пада. Като изключа и запаля отново грешката изчезва и на тоя в сервиза не му се появява нищо в регистъра
  • #8
    15 rate up comment 5 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Като казвате "премиум" вероятно става въпрос за немските надценени кочини които са тотално непригодни за ремонти. От всичките премиуми мисля че Ауди са на първо място по брой инженерни недоразумения. Абсолютен кошмар за който и да е майстор. Убеден съм че тия коли са направени за еднократна употреба. След като им изтече гаранцията трябва директно да отиват за скрап.
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За това пит стоп garage при Ванката. Ако отидете в сервиз дето правят основно Субару нормално да не искат да ти правят оптиката на някое А8
  • #6
    14 rate up comment 0 rate down comment
    до 4 ( преди 1 година )
    Много ги има такива, накупили 15-20 годишни премиуми и нямат пари да ги обслужват, камо ли да ги ремонтират.
  • #5
    6 rate up comment 7 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Един мой клиент ми казва да плануваме проект по колата му ( не ремонт). Отговарям че той не иска. След разбор на нещата които трябва да се направят и частите които трябва да се набавят сметката беше около 35000 за труд и към 4-5000 за части и клиента каза " а не искам" . Моят отговор беше нали ти казах че не искаш. Никой който е добър автомонтьор не е луд да работи за без пари, а много клиенти искат, и после на сервиза не му се занимава.
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Аз по-скоро съм склонен да повярвам че на теб не ти се е занимавало да им платиш. За верижката специално, като чуе клиента нещо като 7000лв, и рязко на сервиза не му се занимавало. До 2: прав си, обаче ако си мислиш че на запад са компетентни много се лъжеш. Там какви индианци са направо не е истина. И за авторчето (преводача) на статията: На клиентите не им се плаща, а не че на сервиза не му се занимава.