Факт е, че някои видове ремонтни дейности не са от полза за автомобилните сервизи. В такива случаи механиците често могат да откажат ремонт, да предложат пълна подмяна на определен детайл с нов или да оскъпят процедурите за поправка заради използването на голям брой резервни части.
Този подход се обяснява с факта, че плащането за ремонт се извършва в съответствие със стандартните часове. Затова сервизните техници не са заинтересовани от извършването на процедури, които отнемат малко време, но в същото време са много трудоемки и не носят приходи. Експертите от изданието NJCar посочиха 5 такива ремонта.
5 автомобилни повреди, с които сервизите не искат да се занимават (ГАЛЕРИЯ):
Много от серзините се опитват да избегнат ремонта на LED-оптика, като вместо това предлагат закупуване на нов елемент, който обикновено е доста скъп. В същото време блокът за управление на LED-фаровете може да бъде възстановен чрез разглобяване на корпуса и повторно запояване на дефектните елементи. Така поправката на светлините ще излезе 10 пъти по-евтино в сравнение със замяната на увредения фар.