IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 автомобилни повреди, с които сервизите не искат да се занимават

Тези ремонтни дейности са трудоемки, но не носят сериозни приходи

Факт е, че някои видове ремонтни дейности не са от полза за автомобилните сервизи. В такива случаи механиците често могат да откажат ремонт, да предложат пълна подмяна на определен детайл с нов или да оскъпят процедурите за поправка заради използването на голям брой резервни части.

Този подход се обяснява с факта, че плащането за ремонт се извършва в съответствие със стандартните часове. Затова сервизните техници не са заинтересовани от извършването на процедури, които отнемат малко време, но в същото време са много трудоемки и не носят приходи. Експертите от изданието NJCar посочиха 5 такива ремонта.


5 автомобилни повреди, с които сервизите не искат да се занимават (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 4 месеца )
    Аз по-скоро съм склонен да повярвам че на теб не ти се е занимавало да им платиш. За верижката специално, като чуе клиента нещо като 7000лв, и рязко на сервиза не му се занимавало. До 2: прав си, обаче ако си мислиш че на запад са компетентни много се лъжеш. Там какви индианци са направо не е истина. И за авторчето (преводача) на статията: На клиентите не им се плаща, а не че на сервиза не му се занимава.
  • #3
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Съжалявам да ви го кажа, но е крайно време да се научите да третирате автомобилите като еднодневки. Ако откажете, имате един-единствен начин - да прекарате дни, седмици, а понякога и месеци да четете форуми, да разглабяте сами и да чакате рискови части от чужбина. Тъжно е, но такова е положението.
  • #2
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Нищо ново ( преди 4 месеца )
    В България няма компетентни автомеханици или те са единици в рамките на всеки средно голям град.Повечето "майстори" са си обикновени дърводелци, с риск да обидя истинските такива!
  • #1
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 4 месеца )
    Уви, на мен ми се случи номер 3 - в единствение сервиз, където имаха капацитета да уставновят щетата, не им се занимаваше да сменят веригата. Чудих, след като се плаща на час работа, какъв им е проблема, но това е положението. А инак за специфичните двигатели ми се струва нормално да се ремонтират от монтьори, които са минали специфично обучение. Инак чуваш - време е да си купите друга кола. Аз го чух веднъж и беше доста тъпо, защото в друг сервиз разрешиха проблема.