Повечето шофьори могат лесно да изброят редица характеристики и принципи на работа на двигателя с вътрешно горене, които гарантират неговата издръжливост. Тези стереотипи обаче вече не са приложими за съвременните силови агрегати, категорични са експертите от NJCar. Те изброиха петте най-разпространени мита за надеждността на автомобилните двигатели, които трябва да бъдат забравени.
Пет мита за надеждността на двигателите... (ГАЛЕРИЯ):
По-високо октаново число на бензина е по-добре за мотора
Много собственици на автомобили смятат, че използването на бензин с по-високо октаново число (A-98), когато производителят на двигателя препоръчва (A-95), значително удължава живота на силовия агрегат и го предпазва от проблеми с горивото. Това мнение също не отговаря на действителността.
Много собственици на автомобили смятат, че използването на бензин с по-високо октаново число (A-98), когато производителят на двигателя препоръчва (A-95), значително удължава живота на силовия агрегат и го предпазва от проблеми с горивото. Това мнение също не отговаря на действителността.
При топло време добавките, използвани за получаване на бензин с по-високо октаново число, бързо се изпаряват от горивото. В резултат на това двигателят работи с бензин с по-ниско октаново число.