fallback

Пет мита за надеждността на двигателите, за които можете да забравите

Повечето от тях бяха верни преди време, но автомобилната индустрия ги промени

Повечето шофьори могат лесно да изброят редица характеристики и принципи на работа на двигателя с вътрешно горене, които гарантират неговата издръжливост. Тези стереотипи обаче вече не са приложими за съвременните силови агрегати, категорични са експертите от NJCar. Те изброиха петте най-разпространени мита за надеждността на автомобилните двигатели, които трябва да бъдат забравени.

Пет мита за надеждността на двигателите... (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Къде ги карате тия мощни мотори като навсякъде ограничения, камери, дупки. Тука освен ленд крузър нз какво може да караш спокойно.
  • #20
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    А пък най-добре е (от опит пиша) 4.4 V8 бензин с туин-скрол турбо. С ремапинг и подменени катализатори с даун пайп тръби изкарва 750 коня и 900 нм. Режимите на работа може да си ги сменяш докато караш, за движение из града си кормуваш с 400 коня ако искаш две натискания на бутон на волана и хоп 750 коня (има и втори бутон на 575 кс). Със сигурност Ферари с V12 е по-бързо ама пък не можеш да идеш на Велека или на Иракли с него ;)
  • #19
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Едни познати бяха фенове на Мазда и караха само бензинови атмосферки. Ама много вървели вдигали обороти и тн. Глупости на търкалета накрая взеха та пробваха 2.0 турбо бензин 260 коня познайте какво стана с великите атмосферни Мазди, шута обратно в дилъра.
  • #18
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Първите ми коли бяха без турбо Форд Орион 1.6 дизел, Пасат 2.0 бензин, Фиат Брава 1.8 бензин. В един момент от някъде изпадна и карах Голф 1 турбо дизел, чак тогава разбрах за какво става въпрос а хем беше много стара кола. Да караш кола без турбо и да обясняваш как атмосферкаща е по-хубава през 2023/24 година си е чиста форма невежество. Ще се кача на кола без турбо само в краен случай и освен ако дохода не ми позволява друго.
  • #17
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Я пробвай 2.4 атмосферен на Форд 160 коня и пак ми кажи че не е здрав и няма тяга.
  • #16
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Копи пейст отново. Авторът няма кола.
  • #15
    Кар фен ( преди 1 година )
    Счупи *** с тази статия. Велик си Пешо!
  • #14
    Красимир ( преди 1 година )
    Кой е казал,че Хюндай може да прави коли.
  • #13
    Абе ( преди 1 година )
    факт е, че който веднъж се качи на съвременен турбиниран мотор завинаги забравя за атмосферните астматици.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Лично аз предпочетох атмосферен 1,4 (4 цилиндъра)със 100 коня , пред турбо 1,0 ( три цилиндъра) и 120 коня!
fallback
Последни