fallback

Пет мита за надеждността на двигателите, за които можете да забравите

Повечето от тях бяха верни преди време, но автомобилната индустрия ги промени

Повечето шофьори могат лесно да изброят редица характеристики и принципи на работа на двигателя с вътрешно горене, които гарантират неговата издръжливост. Тези стереотипи обаче вече не са приложими за съвременните силови агрегати, категорични са експертите от NJCar. Те изброиха петте най-разпространени мита за надеждността на автомобилните двигатели, които трябва да бъдат забравени.

Пет мита за надеждността на двигателите... (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Лично аз предпочетох атмосферен 1,4 (4 цилиндъра)със 100 коня , пред турбо 1,0 ( три цилиндъра) и 120 коня!
  • #11
    До 10 ( преди 1 година )
    Е да де, говориш за Голф 2, ясно. 95 коня атмосферен, срещу 140 TDI, браво за сравнението! Ами има и "ежедневни" атмосферни бензинови 1,8, 2,0, 2,3 по 150-156-180-200 коня, що не сравниш такива с 1,9 TDI, да те видя? Големи карачи и разбирачи бе - Голф 2 и Пасат 3
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Пешо, от частни случаи правиш генерализации. Множествата се учат по математика в началното училище.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    От доста години шофирам TDci, TDI, или както го наричат отделните производители говорим за мощности 70-140к.с. Качих се на един атмосферен 1.6 ,95к.с ами както каза колегата зле работата, пробвах един бензин турбо с подобна мощност - друго показва. Говорим за ежедневието, не за 6-7 литрови в спортните автомобили
  • #8
    JEEP ( преди 1 година )
    #2 качи се в 6,2 атмосферен и ела пак да драскаш коментари
  • #7
    До 2 ( преди 1 година )
    Да бе, 1,2 турбо на Сеат Ибисъ е къде къде с повече тяга от V 12 на Ферари 812 Суперфаст! Начи, самото ти обобщаване на "атмосферен" показва колко много опит имаш! Предполагам предимно атмосферен на Лада, най много до Голф 2!
  • #6
    РУК ( преди 1 година )
    Разбиване на митове с митове! Евала ви праим!Турбо двигателя бил по здрав от атмосферния?За пример един двигател на Хюндай?А примери за обратното - хиляди!Ангренажната верига била проектирана за периода на гаранцията?Сещам се за няколко марки с гаранционен период 3-4-5 години, но неограничен пробег в периода на гаранция!Как се проектира нещо за такава гаранция? Цената на маслото зависело от рекламата - Шел са може би най рекламираните масла в света, но са в средния ценови клас!Защо?
  • #5
    Sameman ( преди 1 година )
    Пич, едни от най-добрите спортни (а и не само) автомобили са с атмосферен двигател, но са голяма кубатура. Кой знае какво нещо си карал и вече много ги разбираш нещата.
  • #4
    до 2 ( преди 1 година )
    Нийтц, бе карач! Ама, само направо, нали?
  • #3
    До 1 ( преди 1 година )
    Просто да беше написал, че си невеж!
fallback
Последни