IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пет мита за надеждността на двигателите, за които можете да забравите

Повечето от тях бяха верни преди време, но автомобилната индустрия ги промени

Повечето шофьори могат лесно да изброят редица характеристики и принципи на работа на двигателя с вътрешно горене, които гарантират неговата издръжливост. Тези стереотипи обаче вече не са приложими за съвременните силови агрегати, категорични са експертите от NJCar. Те изброиха петте най-разпространени мита за надеждността на автомобилните двигатели, които трябва да бъдат забравени.


Пет мита за надеждността на двигателите... (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Къде ги карате тия мощни мотори като навсякъде ограничения, камери, дупки. Тука освен ленд крузър нз какво може да караш спокойно.
  • #20
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    А пък най-добре е (от опит пиша) 4.4 V8 бензин с туин-скрол турбо. С ремапинг и подменени катализатори с даун пайп тръби изкарва 750 коня и 900 нм. Режимите на работа може да си ги сменяш докато караш, за движение из града си кормуваш с 400 коня ако искаш две натискания на бутон на волана и хоп 750 коня (има и втори бутон на 575 кс). Със сигурност Ферари с V12 е по-бързо ама пък не можеш да идеш на Велека или на Иракли с него ;)
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Едни познати бяха фенове на Мазда и караха само бензинови атмосферки. Ама много вървели вдигали обороти и тн. Глупости на търкалета накрая взеха та пробваха 2.0 турбо бензин 260 коня познайте какво стана с великите атмосферни Мазди, шута обратно в дилъра.
  • #18
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Първите ми коли бяха без турбо Форд Орион 1.6 дизел, Пасат 2.0 бензин, Фиат Брава 1.8 бензин. В един момент от някъде изпадна и карах Голф 1 турбо дизел, чак тогава разбрах за какво става въпрос а хем беше много стара кола. Да караш кола без турбо и да обясняваш как атмосферкаща е по-хубава през 2023/24 година си е чиста форма невежество. Ще се кача на кола без турбо само в краен случай и освен ако дохода не ми позволява друго.
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Я пробвай 2.4 атмосферен на Форд 160 коня и пак ми кажи че не е здрав и няма тяга.
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Копи пейст отново. Авторът няма кола.
  • #15
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Кар фен ( преди 10 месеца )
    Счупи *** с тази статия. Велик си Пешо!
  • #14
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Красимир ( преди 10 месеца )
    Кой е казал,че Хюндай може да прави коли.
  • #13
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Абе ( преди 10 месеца )
    факт е, че който веднъж се качи на съвременен турбиниран мотор завинаги забравя за атмосферните астматици.
  • #12
    23 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Лично аз предпочетох атмосферен 1,4 (4 цилиндъра)със 100 коня , пред турбо 1,0 ( три цилиндъра) и 120 коня!