Всички автомобили неизбежно започват да се амортизират веднага щом напуснат вратите на шоурума, но го правят по различни начини. Специалистите на iSeeCars анализираха около 1,1 милиона бройки от моделната година 2018, продадени на американския вторичен пазар от ноември 2022 г. до октомври 2023 г.
Това дава възможност да се определят най-печелившите модели по отношение на поддържането на цените. Например пикапите и хибридите губят съответно 35 и 37% от стойността си за пет години. В същото време, някои спортни автомобили, компактни кросоувъри и представители на икономичния класа се обезценяват бавно.
10 коли, които губят най-малко от стойността си за 5 години (ГАЛЕРИЯ):
Третото поколение на японския пикап дебютира през 2015 г. и беше обновено четири години по-късно, а през 2023 г. отстъпи място на нова генерация. За пет години една кола става по-евтина средно с 20,4% (8 259 долара). Другият пикап на японската марка - Tundra, се нарежда едва на 13-то място с 25,3% и 12 588 долара.