IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 коли, които губят най-малко от стойността си за 5 години

В класацията преобладават модели от една държава, но от различни сегменти

Всички автомобили неизбежно започват да се амортизират веднага щом напуснат вратите на шоурума, но го правят по различни начини. Специалистите на iSeeCars анализираха около 1,1 милиона бройки от моделната година 2018, продадени на американския вторичен пазар от ноември 2022 г. до октомври 2023 г.

Това дава възможност да се определят най-печелившите модели по отношение на поддържането на цените. Например пикапите и хибридите губят съответно 35 и 37% от стойността си за пет години. В същото време, някои спортни автомобили, компактни кросоувъри и представители на икономичния класа се обезценяват бавно.


10 коли, които губят най-малко от стойността си за 5 години (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Стига с тези американски скапани класаций,кво ни интересуват тез *** американци.
  • #13
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    До#9 ,тези които карат японски коли на са овце ,а нормални хора . Снобите които карат разни набедени "надеждни" автомобили са офтсе или овъни ако предпочиташ.
  • #12
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 10 ( преди 11 месеца )
    Не си разбрал, за какво е тази статия. Поне заглавието прочети.
  • #11
    10 rate up comment 3 rate down comment
    До номер 7 ( преди 11 месеца )
    Колега, напължо те разбирам за крузата на средната възраст. Аз имах щастието да мога да си позволя Мустанг 2022-ра година и дори жена ми го хареса след като първоначално негодуваше за "ненужното харчене на много пари". Пожелавам на всеки да има щастието да изпита подобна тръпка. За Порше съм напължо съгласен, аз имам афинитет към 2+2 местните кабриолети и 911 е нещо невероатно, но не по моят джоб за жалост!
  • #10
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Аз ( преди 11 месеца )
    Ще припадна от смях. Аз не знам друг автомобил да държи цена колкото Хонда, а те в класацията я сложили, и то точно сивик. Че той сивика е по - скъп от S класа на почти същите години.Да не говорим за Ауди и БМВ.
  • #9
    3 rate up comment 16 rate down comment
    до 5 ( преди 11 месеца )
    Показва единствено, че японофилите са офтсе. BRZ и GT86 с различно обезценяване, при все, че само емблемата е различна.
  • #8
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Mihailov68 ( преди 11 месеца )
    Престанете да давате класаци за Амеликанският пазар.В Европа няма нещо общо с него.
  • #7
    7 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Охх, както ме тресе кризата на средната възраст, едно Поршенце 911 или 718 би ми се отразило страхотно.Вранглерът също е страхотна машина. Съседът ми има такава. От японските БРЗ на Субаро също е страхотна колица.Останалите и с пръчка не их ги пипнал, особено след като се прецаках с един Сивик, който беше тотално дърво.
  • #6
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Докторът ( преди 11 месеца )
    Porsche 718 е перфектната кола. Винаги съм искал такава. И базовият модел е най-добър и даже не губи цената си, а напротив поскъпва. Миналата година можеше да се купи нов за 110 000 лева сега вече като гледам е 130 000 лева
  • #5
    28 rate up comment 6 rate down comment
    Алекс ( преди 11 месеца )
    Това е по-достоверно от измислените класации на TUV.Вижда се,че от масовите автомобили Хонда и Тойота предлагат най-доброто качество.