Повечето шофьори хвърлят бърз поглед на гумите, за да се уверят, че нито една от тях не е спукана. Собствениците на автомобили, оборудвани със сензори за контрол на налягането, и това дори не правят. И така допускат сериозна грешка, защото небрежното отношение към гумите може да доведе до двойни разходи - за ремонт на техническа неизправност на автомобила и закупуване на нови гуми. Ето как да избегнете тези проблеми.
Как да определите повредите по износването на гумите (ГАЛЕРИЯ):
Петна и ивици
В този случай трябва да проверите състоянието на окачването, спирачните компоненти и баланса. Въпреки това, не само дефектите на протектора, но и поведението на самия автомобил по време на шофиране трябва да сигнализира за възникнали проблеми. Например, за да убиете протектора поради дисбаланс, трябва да карате около 1000 км, докато воланът дърпа в една или друга посока. Ако не обърнете внимание на това, ще трябва да отделите пари не само за нови гуми, но и за ремонт на окачване.
В този случай трябва да проверите състоянието на окачването, спирачните компоненти и баланса. Въпреки това, не само дефектите на протектора, но и поведението на самия автомобил по време на шофиране трябва да сигнализира за възникнали проблеми. Например, за да убиете протектора поради дисбаланс, трябва да карате около 1000 км, докато воланът дърпа в една или друга посока. Ако не обърнете внимание на това, ще трябва да отделите пари не само за нови гуми, но и за ремонт на окачване.