IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новото Subaru Forester

Кросоувърът получава консервативни промени в екстериора и интериора

Премиерата на новото поколение на Subaru Forester е планирана за 16 ноември по време на автомобилното изложение в Лос Анджелис. Австралийското издание Drive обаче развали изненадата, като публикува официални снимки на модела. От тях става ясно, че шестата генерация на Forester в нива на оборудване Touring и Sport, като и двете са с фирмената система за задвижване на четирите колела.


Subaru Forester


Промените в екстериора и интериора на кросоувъра са еволюционни, но няма общи детайли с предшественика му. Дизайнерите на Subaru са подходили доста консервативно, като кросоувърът така и не получава пълна LED-оптика, цифрово арматурно табло и модерен многофункционален волан със сензорни бутони. Пропорциите обаче са различни - надвесите са се увеличили, което обещава загуба на някои офроуд възможности. Очаква се обаче интериорът и багажникът да станат по-просторни, но все още няма точни размери.

Иновация в дизайна са интегрираните фарове и задни светлини. Предната оптика е запазила сложната си форма, но сега фаровете сякаш се вписват в решетката на радиатора. Отзад композитните светлини остават. Спортната версия се отличава с бронзов декор, но и двата варианта на новия Forester имат практичен пластмасов комплект за защита по периметъра на каросерията, релси на покрива и 19-цолови лети джанти.


Subaru Forester


В кабината контролерът на климатика е изчезнал, както и двата екрана. Сега има един таблет с портретна ориентация, познат от Impreza. В Subaru обаче за запазили аналогови бутони почти навсякъде - мултифункционалният волан, управлението на светлините и дори горещите клавиши на мултимедийната система могат да се използват дори с ръкавици. Интериорът е много консервативен - стрелки, старомоден фиксиран селектор на скоростната кутия, отворени поставки за чаши.

Съдейки по снимките, под капака на северноамериканската версия ще остане 2,5-литров атмосферен двигател, комбиниран с вариаторна трансмисия. Пълните подробности се очакват в края на следващата седмица.


Още снимки на новото Subaru Forester - вижте в галерията:


0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Баджанака (на Хана К ( преди 5 месеца )
    До 16Като си вземеш очилцата пак ми прочети поста - стар Аутбек, не нов. Единственият Форестър дето прилича на нещо е Уилдърнес. Това новото е толкова невзрачно, че едва ли някой ще разбере, че става дума за нова версия на Форестър.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 3 ( преди 5 месеца )
    Занижил си разхода с около 3л на 100 :)
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 14 ( преди 5 месеца )
    Гледам новия Аутбек, гледам новия Форестър .... къде видя прилики не разбрах?! Да ти препоръчам очен лекар и оптика? Но ти не си за очила, за бинкли си
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 5 месеца )
    До 4 - до сега не съм карал кола, която да ми даде разход под 10/100 на магистрала с продължително каране над 160км/ч. А съм карал много!Аутобилд можеш да ги цитираш колкото си искаш!Аз винаги говоря от личен опит!Предполагам автоматик на Субару даже не си виждал на снимка!Айде да покараш такова и тогава да говориш,а?!А на мен ми стига мотора да изкара 300 000км :-) :-) :-) Аз коли на "реални" 110 000(500 000), карани от немски баби дето четат Аутобилд, не си купувам :-) :-) :-)
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Баджанака (на Хана К ( преди 5 месеца )
    Новият Форестър е просто копие на стар Аутбек. Субару се оттече в канала...
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Субару отдавана са за присмех с тези огромни надвеси, а те ги увеличили още! Технологичният напредък е очевиден. И Форестър, и Аубтак са все същата куца медуза - не предлагат нито комфорт и пространство заради късото междуосие, нито офроуд способности заради огромните надвеси. Да вземат най-после да решат кое ще е. Същото важи и за малката им, леко странна клиентела.
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 9 ( преди 5 месеца )
    Един дол дренки са. И двете не ме кефят защото плащаш като за джип, пак имаш голямо челно съпротивление, голям разход на гориво, и на визия прилича на джип, но в крайна сметка не е джип и дори няма потенциал да се подобри с тунинг защото конструктивно това са си обикновени коли.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не suzuki sx4, a Suzuki S-cross. Така се казва вече.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Задницата е едно към едно със Сузуки sx4
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До #7 искаш да ми кажеш че рав 4-ката е по джип ли. Истинските джипове всички ги знаем кои са, масово хората обаче нямат толкова пари за втора толкова скъпа кола. За парите си нов, форестъра е по-проходим и доста други автомобили в неговия ценови диапазон. Да има и проходими автомобили за тези пари, но пък те са зле на пътя.